WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

subota, 12. svibnja 2012.

PROTIV REUME I KOSTOBOLJE



Recept sa ruzmarinom(lek za reumatizam idr kostano zglobna oboljenja)
2 supene kasike suvog ruzmarinovog lista potopiti u 1/2l rakije(ljuta komova),i ostaviti da stoji 3-4 dana.Lanenu krpu natopiti ovom rakijom i stavljati na obolela mesta kao oblog.Od iste rakije nakapati 4-5 puta dnevno po 15-20 kapi pa popiti.
                                                 
LEK PROTIV REUME(Tinktura divljeg kestena)                      
Saka cveta se moci par sedmica u 3/10 litre rakije ljute i time se sprovodi masaza.

REUMATSKI BOLOVI        
 Na obolelo mesto staviti oblog od dobro ugrejanih listova breze.Ublazenje bolova je gotovo trenutno.

CAJ ZA REUMATICNA OBOLJENJA
Uzeti po 2 supene kasike sitno iseckanog lista konoplje i ruzmarinovog lista.Izruciti to u 7dcl kljucale vode,ii ostaviti to poklopljeno da odstoji,procediti i piti zasladjeno medom 3 puta dnevno pre jela.

LEK PTOTIV SEVANJA U KOSTIMA
Uzeti lanenu krpu i umociti je u ljutu komovu rakiju,a zatim preko nje posuti rastopljenu borovu smolu,i to priviti kao oblog na obolelo mesto.Preko obloga omotati suvu krpu i to drzati tako 3 puta dnevno po 2 sata,i treba mirovati.Nakon skidanja obloga bolna mesta obrisati mlakom vodom i trljati ih 10min vinskim sircetom i umotati u vunene krpe.
                                                     
OBLOG ZA OTEKLINE NA ZGLOBOVIMA
Na otekline zglobova stavljati obloge 3 puta dnevno po 1 sat od dobro ukuvanog ovsa.Nakon skidanja obloga otekline masirati komovicom,tako raditi najmanje 6 dana.

PROTIV BOLOVA U KICMI I ZGLOBOVIMA
U ¼litre nerafinisanog maslinovog ulja staviti 3 usitnjene kasike orahovog lista,staviti da odstoji 10 dana na suncu i svaki dan promuckati sadrzinu.Mazati obolela mesta na kicmi i zglobovima
                                             
LIMUN ZA OTKLANJANJE REUMATSKIH BOLOVA
U flasu stavite usitnjene komadice limuna sa korom.Limun treba da je proizveden na ekoloski nacin.Do vrha flase od pola litre se nalije ljuta komova rakija i ostavi 10 dana na suncu,a zatim se ocedi pa se ocedjena tecnost(tinktura) cuva u flasi i njome masiraju bolesni delovi tela(kicma,zglobovi nogu i ruku)
   
ZA JACANJE KOSTIJU I KOSTANE SRZI                                              
Saku oraha i saku badema svakodnevno jesti 3 nedelje.
         
LEK ZA REUMU I ISJAS(Od jorgovana)
Sveze ubrani cvetovi jorgovana stave se u teglu i preliju jestivim uljem da ogrezne.Tegla se zatvori i ostavi 15 dana na suncu.Potom se ulje procedi i njime  se blago masiraju bolna mesta.od reume i isjasa u trajanju od 5-10min.Masirano mesto obloziti krpom a preko nje staviti najlon i ostaviti do ujutru.Obloge skinuti i ujutru ponoviti masazu u trajanju od 5min.Ulje drzati na hladnom mestu.
   
LEK ZA REUMU I ISJAS(Divlji kesten)
Staviti 1 saku cveta od kestena u stakleni sud.Naliti ljutu rakiju da ogrezne cvet.Sud dobro zatvoriti i ostaviti na sobnoj temperature 7 dana.Povremeno promuckati.Procedjena tinktura cuva se u tamnoj staklenom sudu.Za spoljnu upotrebu tinktura se upotrebljava za masazu reumaticnih mesta i kod isjasa.Za unutrasnju upotrebu tinktura se koristi kod stomacnih grceva i bolova u zeludcu.Uzima se po potrebi 10-15 kapi sa secerom uz malo vode.
     


LEK PROTIV REUME
250gr semena od tatule pomesati sa400gr komove rakije.Teglu drzati na suncu 30 dana a zatim tinkturu procediti i mazati bolna mesta.                          

ZA UPALE ZGLOBOVA I ISJASA
Pije se caj od ovsa a na bolna mesta stavljaju se oblozi od kuvanog vruceg ovsa.Oblozi se stavljaju svaka 4 sata.

PROTIV BOLNOG ARTRITISA
U casu soka od paradajza dodati ½ kasicice sirceta od jabuke.Posle toga pojesti svezu jabuku.Pri svakom obroku staviti supenu kasiku jabukovog sirceta na neku od sirovih salata. Svakako pojesti po 1 jabuku.
         
PROTIV REUME
Osusene listove arnike preliti sa 1litrom alkohpla(cistog) i ostaviti da stoji 10 dana .Zatim sve procediti i dodati nekoliko kapi kamfora i malu casu terpentina,dobro promuckati i tom tecnoscu svakodnevno masirati bolna mesta.                                                  

PROTIV REUME
Uzmu se iste kolicine cveta,divljeg kestena,lipe,cveta vrbe,kore breze i preslice.Sve se dobro izmesa i kasiku ove mesavine preliti sa 2dcl rele vode,ostaviti da odstoji pola sata i piti umesto vode.


4 komentara:

  1. Pozdrav svima vama pozdrav. Zovem se Marie Alice, želim iskoristiti ovu sjajnu zlatnu priliku da dam opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam nedavno primio zajam od 60000 eura. Prije sam nešto tražio zajam i oni su me kasnije prevarili. Pokušao sam ponovno i upoznao sam ženu poput mene koja mi je bila spremna i voljna pomoći da dobijem kredit uz kamatnu stopu od 2%. Rečeno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlučio kontaktirati s njom i dala mi je priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam svoj dobar kredit dobio dobro zdravlje i s manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

    OdgovoriIzbriši
  2. SRETNA NOVA GODINA SVIMA PROCITAJTE OVE KORISNE INFORMACIJE ZA GODINU 2020. KAKO DOSTAVITI ZAJAM PO JEDNOSTAVNOM PORUKU.
    Zovem se Marie Alice, samohrana sam majka 3 djece i takoder sam medicinska sestra u Zagrebu. Ovo je moja prica u 2019. godini, prevarili su me neki zajmodavci, svejer sam tražio kredit dok konacno nisam upoznao ovu lijepu ženu koja mi je pomogla da dobijem internetsku zajam. Ovo je opipljivo svjedocanstvo kako sam primio kredit od 60,000 eura uz kamatnu stopu od 2%. Receno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlucio kontaktirati s njom i ona mi je pružila priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam dobro zaradio kredit zdravlje i s manje stresa. Ako vas zanima zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

    OdgovoriIzbriši
  3. Trebate li zajam? Jeste li tražili gdje možete dobiti zajam? Jeste li pokušavali dobiti bilo kakav zajam? onda se prijavite sada na? (christywalton355@gmail.com) ako želite dobiti pristupačan zajam. Zajam se ovdje nudi po vrlo niskoj kamatnoj stopi od 2%. Kontaktirajte nas odmah ako ste zainteresirani.

    OdgovoriIzbriši

  4. Pozdrav pozdrav svima vama. Zovem se Marija Magdalena, samohrana sam majka 3 djece, želim podijeliti opipljivo svjedocanstvo o tome kako sam od bogobojazne žene, gospode Vladimire Franke, dobila zajam od 50,000 eura pod 3%. Ako vas zanima dobivanje zajma molimo kontaktirajte ga. Uvjeravam vas da je sigurno, hvala. E-adresa: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)




    Pozdrav pozdrav svima vama. Zovem se Marija Magdalena, samohrana sam majka 3 djece, želim podijeliti opipljivo svjedocanstvo o tome kako sam od bogobojazne žene, gospode Vladimire Franke, dobila zajam od 50,000 eura pod 3%. Ako vas zanima dobivanje zajma molimo kontaktirajte ga. Uvjeravam vas da je sigurno, hvala. E-adresa: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar :).