WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

utorak, 24. travnja 2012.

PROTIV ASTME I BRONHITISA



Prvi recept

Jaja u ljusci se operu i stave u posudu.iscedi se limun i njegovim sokom se jaja preliju. Poklopiti i ostaviti na hladnom mestu da stoje sedam dana.Posle sedam dana izvadi s posuda i sve se procedi kroz cediljku.Dobijeni sok se pomesa sa kilogramom meda isirup se pije tri puta dnevno.



Drugi recept

Kasiku korena jagorcevine preliti sa pola litra kipuce vode.Ostaviti da odstoji dva sata procediti i piti po jednu solju tri puta na dan –po potrebi zasladiti medom.



Treci recept

Pomesajte tri supine kasike belog sleza,dve supine kasike islandskog lisaja,4 kasike nane i5 kasike cveta zove.Kasiku ove mesavine preliti decilitrom kljucale vode kuvati10 minuta i poklopiti.Procediti I piti 3 puta dnevno.



Cetvrti recept

1/2kg sitno iseckanog lista bokvice staviti u 2kg secera i malo vode koji se kuva na tihoj vatri 7h.Skloniti i ostaviti da stoji 1h.Izruciti u staklene tegle povezati i cuvati na hladnom i tamnom mestu.Uzimati po 1 supenu kasiku 3 puta pre jela.



Peti recept

Uzeti sto vecu crnu rotkvu udubiti je u nutra i tu staviti med.Neka stoji od uvece do ujutru.Med ce postati tecan i valja ga uzimati 3 puta po 1 supenu kasiku.



Sesti recepr

3kg zelene orahove ljuske skuvati dok omeksaju propasirati i toj masi dodati 3kg secera i3L vode.Ponovo staviti na

vatru i kuvati dok ne bude kao sirup.Uzimati 3 puta dnevno po kasiku pre jela



Sedmi recept

Uzeti 100gr bobica od kleke i istucati u avanu.To sipati u teglu od 1/2L i preliti sa 200gr meda.izmesati drvenom

varjacom da se dobije ujednacena masa.Teglu zatvoriti i ostaviti da stoji 4-5 dana.Iza toga svako jutro uzimati naste po 1 kasicicu ove mase dok se ne utrosi cela kolicina.



PROTIV ASTME I BRONHITISA

3kg zelene orahove ljuspe skuvati dok omeksaju,propasirati I toj masi dodati3kg secera i3L vode.Ponovo staviri na vatru i kuvati dok ne bude kao sirup.Uzimati3puta dnevno po kasiku pre jela.



SIRUP PROTIV HRONICNOG BRONHITISA

1/2kg sitno iseckanog lista bokvice staviti u 2kg secera i malo vodekoji se kuva u jednoj posudi na tihoj vatri 7 sati.Skloniti lonac sa stednjaka i ostaviti poklopljeno da odstoji 1 sat.Izruciti u staklene teglice,povezati ih celofanom i cuvati na hladnom i tamnom mestu.Uzimati po 1 supenu kasiku pre dorucka,rucka I vecere kada se za to ukase potreba,a moze i svakodnevno.



LEK ZA ISKASLJAANJE KOD BRONHITISA I KASLJA BILOKOJEG

5gr ruzmarina prokuvati u 2 dcl mleka da prebaci 3-4 kljuca.Posto se mleko ohladi treba ga podeliti na 2 dela.1 deo popiti pre spavanje,a 2 ujutru naste.



LEK ZA IZBACIVANJE SLUZI(Iskasljvanje)

Samleti 100gr ploda kleke na masinu za mlevenje mesa.Pomesati sa 200gr meda i uzimati po 1 kafenu kasiku ujutru i uvece.Moze se ponoviti najvise 3 puta u godini.



PROTIV KASLJA

U 1litar crnog vina staviti saku sitno iseckanih ili mlevenih smokava doda se saka zutog secera ili meda i kuva 10min uz stalno mesanje.Ohladjeno se procedi i pije 3 puta dnevno.Kasalj prestaje vrlo brzo.



LEK PROTIV SUVOG KASLJA

Isecite celu glavicu crnog luka na krupne komade I kuvajte dok voda blago pozuti,procedite u casu i zasladite medomPiti uvece i ujutru.



PROTIV KASLJA

1 recept U litru vode staviti 2 jabuke i 2 glavice crnog luka zajedno sa ljuskom i prokuvati dok luk ne omekne.procediti tecnost I uzimati je nekoliko puta dnevno zasladjenu medom.

2 receptNa ½ litra vode staviti 3 lorberova lista I 3 kasike secera.Kuvati dok uvri na polovinu,uzimati po 1 kasiku pre jela.



ZA CISCENJE PLUCA I CELOG ORGANIZMA

Uzeti 25 listova cuvar kuce,lepo oprati i na cistoj krpi ocediti,saseci jako sitno ali paziti da se sacuva svaka kap soka.To sve staviti u pola tegle livadskog ili sumskog meda zatim 10 listova palamide ili boce na isti nacin pripremati i staviti u med dobro pomesati,poklopiti i ostaviti 5dana da odstoji.Uzimati svako jutro na prazan stomak na pola sata pre dorucka nista drugo ne piti i ne jesti.To cisti pluca i ceo organizam.



PROTIV KASLJA

Mesavinu sacinjenu od 20gr.lista podbela,10gr.belog sleza,20gr,kamilice,10gr.jagorcevine,10gr.cvetove ljubicice i 20gr.zove.Podeliti na 12jednakih delova.Jedan deo staviti u 1L hladne vode,zagrevati, a kad zavri kuvati 5min.Cim se ohladi procediti i sipati u flasu i piti zasladjeno i vruce 3puta dnevno posle jela po1dcl.Svih 12delova kuvati na isti nacin.

Broj komentara: 9:

  1. čula sam za jaglac da je dobar za dišne puteve, ali ne znam kako se priprema, verovatno se meša sa medom.
    subotica slana soba

    OdgovoriIzbriši
  2. KAKO sam postao pobjednik nakon toliko mnogo neuspjeha ATTEMPT dobivanje kredita ....

    Osjećam se tako blagoslovljeno i ispunjeno. Nerado sam se prijavio za zajam koji sam čuo za online jer sve izgleda previše dobro da bude istinito, ali bio sam uvjeren i šokiran kad je moj prijatelj na mom mjestu posla dobio zajam od Progresive Loan INC i oboje smo potvrdili i ja sam išao naprijed da primjenjujem, danas sam ponosan vlasnik moje tvrtke i zarađivati ​​novac za moju obitelj i sretnu mamu. Pa ja sam Annie Joe po imenu iz Pauls Valley, Oklahoma. Kao samohrana majka s troje djece bilo je teško dobiti posao koji bi mogao voditi brigu o meni i mojoj djeci, a imala sam toliko novčanica za plaćanje i kako bih to učinila najgore, imala sam loše kreditne pa nisam mogao dobiti zajam od bilo kojeg banka. Imala sam idealan početak poslovanja kao frizera, ali nisam imao kapitala za početak, Probao sam sve vrste banaka, ali nisam uspio dok se moj suradnik nije javio bogoslužnom vjerovniku koji oglašava kako bi mogao dati zajam u 2 % kamatna stopa. Šaljem im poštom putem službene adrese e-pošte (progresiveloan@yahoo.com) i odmah sam dobio odgovor, a moj je kredit odobren, a ja sam bio upućen na web mjesto Banke gdje sam povukao kredit izravno na moj račun. Za rezanje priče kratko sam ponosan na svoju frizersku tvrtku i obećavam svjedočiti svijetu kako se moj život pretvorio .. Ako vam treba bilo kakav zajam, savjetujem vam da kontaktirate Progresive Loan INC i financijski se podignete E-mail: progresiveloan@yahoo.com ILI poziv / tekst +1 (603) 786-7565



    OdgovoriIzbriši
  3. Moje ime je gospođa Rita iz SAD-a, dobila sam zajam od 30.000 dolara od Heartland Financial USA, Inc. u roku od 2 sata nakon što sam se prijavio. kontaktirajte ih Heartland Financial USA, Inc. putem e-pošte> (trustloan88@gmail.com) ili WhatsApp broja: 1-443-281-3404

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam gospodica SOFIJA ROSA. Iz Zagreba u Hrvatskoj želim dati pouzdano svjedocanstvo o tome kako sam dobila kredit preko gospode Vladimire Financijskiinvestitor. Dobio sam zajam od 50000 €. NAPOMENA: Ako je netko zainteresiran za dobivanje kredita, molimo Vas da ga kontaktirate VIA EMAIL: vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdrav svima vama pozdrav. Zovem se Marie Alice, želim iskoristiti ovu sjajnu zlatnu priliku da dam opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam nedavno primio zajam od 60000 eura. Prije sam nešto tražio zajam i oni su me kasnije prevarili. Pokušao sam ponovno i upoznao sam ženu poput mene koja mi je bila spremna i voljna pomoći da dobijem kredit uz kamatnu stopu od 2%. Rečeno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlučio kontaktirati s njom i dala mi je priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam svoj dobar kredit dobio dobro zdravlje i s manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam privatni zajmodavac, nudim zajam od 2%. Ovo je legitimna tvrtka s časti i razlikom, spremni smo vam pomoći u bilo kojem financijskom problemu koji ste, mi nudimo sve vrste zajma, tako da ako ste zainteresirani za ovu ponudu zajma ljubazno nas kontaktirajte na naš e-mail: (christywalton355@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  7. SRETNA NOVA GODINA SVIMA PROCITAJTE OVE KORISNE INFORMACIJE ZA GODINU 2020. KAKO DOSTAVITI ZAJAM PO JEDNOSTAVNOM PORUKU.
    Zovem se Marie Alice, samohrana sam majka 3 djece i takoder sam medicinska sestra u Zagrebu. Ovo je moja prica u 2019. godini, prevarili su me neki zajmodavci, svejer sam tražio kredit dok konacno nisam upoznao ovu lijepu ženu koja mi je pomogla da dobijem internetsku zajam. Ovo je opipljivo svjedocanstvo kako sam primio kredit od 60,000 eura uz kamatnu stopu od 2%. Receno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlucio kontaktirati s njom i ona mi je pružila priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam dobro zaradio kredit zdravlje i s manje stresa. Ako vas zanima zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

    OdgovoriIzbriši
  8. Trebate li zajam? Jeste li tražili gdje možete dobiti zajam? Jeste li pokušavali dobiti bilo kakav zajam? onda se prijavite sada na? (christywalton355@gmail.com) ako želite dobiti pristupačan zajam. Zajam se ovdje nudi po vrlo niskoj kamatnoj stopi od 2%. Kontaktirajte nas odmah ako ste zainteresirani.

    OdgovoriIzbriši

  9. Pozdrav pozdrav svima vama. Zovem se Marija Magdalena, samohrana sam majka 3 djece, želim podijeliti opipljivo svjedocanstvo o tome kako sam od bogobojazne žene, gospode Vladimire Franke, dobila zajam od 50,000 eura pod 3%. Ako vas zanima dobivanje zajma molimo kontaktirajte ga. Uvjeravam vas da je sigurno, hvala. E-adresa: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar :).