WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

četvrtak, 26. travnja 2012.

Krunica Božjem Milosrđu



Znak križa: U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen.
Na prva tri zrnca:
Oče naš... Zdravo Marijo... Vjerujem u Boga Oca...
Slijedi pet desetica. Svaku deseticu započinjemo (na velika zrnca):
Vječni Oče, prikazujem Ti Tijelo i Krv, dušu i božanstvo Tvoga preljubljenog Sina, Gospodina
našega
Isusa Krista, kao zadovoljštinu za naše grijehe i grijehe cijeloga svijeta.
Na mala zrnca (10×):
Po pregorkoj Muci Isusovoj, smiluj se nama i cijelome svijetu.
Nakon pete desetice doda se (3×):
Sveti Bože, sveti jaki Bože, sveti besmrtni Bože,
smiluj se nama i cijelome svijetu.
Sasvim na kraju:
O, Krvi i Vodo što potekoste iz Srca Isusova kao izvor Milosrđa za nas,
ja se uzdam u Tebe!
Marijo, Majko Milosrđa, moli za nas!
Isuse, ja se uzdam u Tebe! (3×).
Smiluj se nama i cijelome svijetu, Gospodine!
Iz Dnevnika... Poslušaj što Ti Isus govori po svetoj Faustini:
(...) Kad god čuješ otkucavanje trećeg sata, (...) uroni
posve u Moje Milosrđe proslavljajući ga i hvaleći
(...). U ovom času možeš izmoliti sve za sebe i za
druge... (Dn. 1572).
Neprestano moli Krunicu (Božjem Milosrđu) koju
sam te naučio. Ma tko god je bude molio, doživjet
će u svom smrtnom času Moje veliko Milosrđe.
Svećenici će ga pružati grešnicima kao posljednje
sidro spasa. Ukoliko bi bio najokorjeliji grešnik -
ako samo jednom izmoli tu Krunicu, dobit će milost
Mog beskrajnog Milosrđa. Neshvatljive milosti
podijelit ću onim dušama, koje poklone povjerenje
Mojem Milosrđu. (Dn. 687).
(...) U svakoj duši ostvarujem djelo milosrđa. Što
veći grešnik, to veće pravo na Moje Milosrđe. Nad
svakim djelom Mojih ruku jest Moje Milosrđe. Tko
se pouzdaje u Moje Milosrđe neće se izgubiti, jer
sve njegove stvari su Moje, a njegovi neprijatelji
razbijaju se o podnožje Mojih nogu. (Dn. 723).
Svaku dušu, koja moli tu Krunicu, branit ću u
času smrti kao Svoju čast. I kad drugi tako mole
kod umirućeg, primit će obećani oprost. Kad se
ova molitva moli kod umirućeg ublažuje se Božja
srdžba i neiscrpivo Milosrđe obuzima dušu. Dubine
Mojeg Milosrđa pokreću se bolnim mukama Mojeg
Sina. (Dn. 811).
O, kakve ću velike milosti podijeliti dušama koje
će moliti ovu Krunicu. Središte Mojeg Milosrđa
pokreće se za one koji mole ovu molitvu. Zapiši
ove riječi, Moja kćeri, propovijedaj
svijetu Moje
Milosrđe. Neka cijelo čovječanstvo upozna Moje
neiscrpivo Milosrđe. To je znak konačnog vremena.
Zatim dolazi Dan pravednosti. Dokle je još vrijeme,
neka se utječu izvoru Mojeg Milosrđa. Neka koriste
Krv i Vodu što je za njih tekla. (Dn. 848).
Reci dušama, neka ne postavljaju nikakav bedem
u svojim srcima prema Mojem Milosrđu, jer ono
želi djelovati u njima. Moje Milosrđe djeluje u
svim srcima koja otvore svoja vrata za njega. Kako
grešnik, tako i pravednik treba Moje Milosrđe.
Obraćenje, kao i ustrajnost u njemu, milost je Mojeg
Milosrđa. (Dn. 1577).
Duše, koje teže savršenosti, posebno trebaju
slaviti Moje Milosrđe, jer punina milosti, koju im
darujem, teku iz Mojeg Milosrđa. Ja želim, da se te
duše odlikuju neograničenim povjerenjem u Moje
Milosrđe. Ja sâm bavim se posvećenjem takvih
duša. Sve ću im dati što im je potrebno za njihovo
posvećenje. Iz Mojeg Milosrđa crpe se milosti samo
jednom posudom - a to je povjerenje. Što se više
duša pouzdaje, to ga ona više dobiva. Duše, koje
se bezgranično pouzdaju, Meni su velika radost,
jer u takve duše izlijevam sva Moja blaga milosti.
Raduje me to, što one puno traže, jer je Moja želja
puno davati, i to vrlo puno. Žalosti Me naprotiv kad
duše malo traže i sužavaju svoje srce. (Dn. 1578).

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala za komentar :).