WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

srijeda, 25. travnja 2012.

Pipnem za jaja

Sjele popiti kavicu Fata, Merima i Dženana i raspričale se o sexu.

Prva krene pričati Merima:

sinoć kad me Suljo j*ebavo, ja pipnem za jaja, kad ono - hladna! Pravo sam se začudila.

Obećaju Fata i Dženana da će i one prvom prilikom provjeriti.

Idući dan nađu se njih tri opet na kavi i Dženana također potvrdi da su i njenom Muji jaja isto bila hladna. Zaključiše da je to valjda tako kod svih muškaraca, ali da će i Fata to konačno potvrditi.

Nađu se njih tri ponovno na kavi, kad evo Fate, ruka u gipsu, šljiva na oku.

Iznenađene prijateljice ju upitaše što joj se dogodilo, kad Fata krene pričati:

sinoć kad me Haso j*bavo, ja njega dohvatim za jaja, kad ono - vruća! Pitam ja njega sva u čudu: pa dobro Haso, kako to u tebe vruća jaja, a u Muje i Sulje hladna?

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala za komentar :).