WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

utorak, 6. studenoga 2012.

anesteziolog


Mujo leži na operacijskom stolu i anesteziolog ga pita:
 - Kakvu anesteziju želite?
 - A kakve imate ?
 - Imamo jeftiniju domaću i skuplju stranu.
 - Daj ti meni, jarane, našu!
 - Dobro. Ni-na-na-na, moje zlato spavaaa....

Broj komentara: 7:

  1. Pozdrav svima vama pozdrav. Zovem se Marie Alice, želim iskoristiti ovu sjajnu zlatnu priliku da dam opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam nedavno primio zajam od 60000 eura. Prije sam nešto tražio zajam i oni su me kasnije prevarili. Pokušao sam ponovno i upoznao sam ženu poput mene koja mi je bila spremna i voljna pomoći da dobijem kredit uz kamatnu stopu od 2%. Rečeno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlučio kontaktirati s njom i dala mi je priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam svoj dobar kredit dobio dobro zdravlje i s manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

    OdgovoriIzbriši
  2. KAKO DOBIM MOJI KREDIT OD OVE VELIKE KOMPANIJE

    Pozdrav dragi moji ljudi, ja sam Linda McDonald, trenutno živim u Austinu Texas u SAD-u. Trenutno sam udovica s troje djece i zaglavila sam u financijskoj situaciji u aprilu 2020. godine i trebalo mi je refinanciranje i plaćanje računa. Pokušao sam tražiti kredite raznih privatnih i korporativnih tvrtki, ali nikad s uspjehom, a većina banaka mi je odbila kredit, ne puni plijen onim propalicama tamo koje ih nazivaju zajmodavcem samo-novca, svi su prijevara, sve što žele je vaše novac i više ih nećete čuti, učinili su mi dva puta prije nego što sam upoznao gospodina Davida Wilsona, najzanimljiviji dio toga je da mi je zajam prebačen unutar 74 sata, pa ću vam savjetovati da kontaktirate gospodina Davida ako zainteresovani ste za zajam i sigurni ste da mu možete vratiti novac na vrijeme, možete mu se obratiti putem e-maila ……… (davidwilsonloancompany4@gmail.com) Nema kreditnog čeka, nema prodavača sa samo 2% kamatne stope i boljim planovima otplate i Ako želite da se obratite bilo kojoj firmi u vezi sa osiguravanjem zajma bez obezbeđenja, obratite se gospodinu Davidu Wilsonu danas za vaš zajam.

    Oni nude sve vrste kredita.
    Kratkoročni zajam (5_10 godina)
    Dugoročni zajam (20_40)
    Zajam za medijski termin (10_20)
    Oni nude zajam poput
    Zajam za dom ............., Poslovni zajam ........ Dug kredita .......
    Studentski zajam .........., Zajam za pokretanje posla
    Poslovni zajam ......., zajam kompanije .............. itd
    Email .......... (davidwilsonloancompany4@gmail.com)
    Kada je riječ o financijskoj krizi i zajmu, onda je financijski zajam David Wilson pravo mjesto, molim vas, recite mu. Gospođa Linda McDonald usmjeravam vas Sretno ................... ....

    OdgovoriIzbriši
  3. KAKO DOBIM MOJI KREDIT OD OVE VELIKE TVRTKE

    Pozdrav dragi moji ljudi, ja sam Linda McDonald, trenutno živim u Austinu Texasu, SAD. Trenutno sam udovica s troje djece i zapala sam u financijsku situaciju u travnju 2020. godine i trebalo mi je refinanciranje i plaćanje računa. Pokušao sam tražiti kredite raznih privatnih i korporativnih tvrtki, ali nikad s uspjehom, a većina banaka mi je odbila kredit, ne puni plijen onim tamošnjim šalterima koji ih nazivaju zajmodavcem samo-novca, svi su prijevara, sve što žele je vaše novac i više ih nećete čuti, učinili su mi ga dvaput prije nego što sam upoznao gospodina Davida Wilsona, najzanimljiviji dio toga je da mi je zajam prebačen unutar 74 sata, pa ću vam savjetovati da kontaktirate gospodina Davida ako zanima vas zajam i sigurni ste da ga možete vratiti na vrijeme, možete se obratiti putem e-pošte ... Ako želite kontaktirati bilo koju firmu vezano za osiguranje zajma bez osiguranja, tada se danas obratite gospodinu Davidu Wilsonu za vaš zajam.

    Nude sve vrste zajma.
    Kratkoročni zajam (5_10 godina)
    Dugoročni zajam (20_40)
    Zajam za medijski termin (10_20)
    Oni nude zajam poput
    Zajam za dom ............., Poslovni zajam ........ Zajam za dugove .......
    Studentski zajam .........., Zajam za pokretanje posla
    Poslovni zajam ......., kredit tvrtke .............. itd
    E-pošta .......... (davidwilsonloancompany4@gmail.com)
    Kada je riječ o financijskoj krizi i zajmu, onda je financijski zajam David Wilson pravo mjesto za molim vas, recite mu samo ja gospođa Linda McDonald usmjeriti vam sreću ................... ....

    OdgovoriIzbriši
  4. Zovem se Milka Đukić i živim u Velikoj Gorici, Hrvatska. Posjedujem trgovinu odjećom koja je milošću božjom postala velika u Velikoj Gorici. Prije nekoliko mjeseci imao sam financijskih poteškoća u poslovanju zbog pandemije pa sam na internetu naišao na komentar g. Tomislava Gordića koji je ispričao kako je izgubio puno novca prije nego što je na kraju kontaktirao pouzdanu i pouzdanu kreditnu tvrtku. ime GARANCIJSKI POVJERLJIVI KREDITI i rekao je da nude zajmove po vrlo niskoj kamatnoj stopi te je uputio mnogo ljudi na njih i svi su se uspješno zadužili.

    pa sam ga prvo kontaktirao putem njegove e-adrese: gordictomislav@gmail.com kako bih potvrdio prije nego što sam kontaktirao tvrtku GARANCIJSKO POVJERENIČNI KREDITI putem e-pošte: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com i njihovog telefonskog broja: +1 (470) 481-0039 koje također možete kontaktirati putem što ima.
    Tada sam kontaktirao tvrtku, nakon nekoliko sati dobio sam odgovor od njih i zamoljen sam da ispunim obrazac za posudbu njihove tvrtke, što sam i učinio, a također su zatražili moju osobnu iskaznicu na provjeru. Dakle, nakon svega dobio sam ugovor o zajmu koji sam potpisao i moj je zajam uspješno prebačen na moj bankovni račun. Nisam mogao vjerovati svojim očima, morao sam kontaktirati svoju banku i potvrđeno je da je na moj račun pripisan iznos od 75.000 eura koji mi je odobren.

    Dakle, koristim ovaj medij da to podijelim jer ne želim da itko bude žrtva internetske prijevare jer sam čuo da na internetu ima puno prijevara s zajmovima.
    Ako vam je potreban kredit, obratite se pouzdanoj kreditnoj tvrtki kao što je GARANCIJSKI POVJERENIČKI KREDITI. Također me slobodno kontaktirajte putem: milkadukic1@gmail.com ako trebate moju pomoć i potvrdu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdrav svima vama želim koristiti ovaj medij da vam kažem o ovom opipljivom svjedocenju. Zajam sam dobio 1. sijecnja 2021. preko gospode Vldimire Franke, dala mi je zajam od 65,000 eura i bio sam sretan. Ako vam je potreban zajam za vaše najbolje kamate, možete ga dobiti po kamatnoj stopi od 3%. Obratite se njezinoj tvrtki putem e-pošte: vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Sretna sam što ovo mogu podijeliti na internetu kako bi svi mogli vidjeti jer ću biti puno sretniji ako drugi ne padnu u ruke lažnih zajmodavaca. Moje ime je BILJANA TRIVUNOVIC i ja sam iz Zagreba, Hrvatska.
    Želim iskoristiti ovu priliku da obavijestim sve o zajmodavcu kod kojeg sam posudio iznos od 80 000 eura i bilo je tako brzo i jednostavno.
    Kad je započela pandemija, imao sam puno poteškoća u poslu i brizi o djeci, jer je moj suprug mrtav, pa sam odlučila kontaktirati svoju prijateljicu koja radi u banci i obavijestiti je o svojoj namjeri da podnesem zahtjev za kredit, rekla mi je da je bolje da posudim od ove privatne zajmodavne tvrtke pod nazivom GARANCIJSKI POVJERLJIVI KREDITI jer su njihove kamate niske, a bankarska stopa viša, a zahtjev za bankarskim zajmom prevelik.
    Rekla mi je da je njezina sestra, gospođa MILKA DUKIĆ, posudila od tvrtke i da je brzo dobila zajam bez ikakvih poteškoća.
    pa sam zatražio podatke o tvrtki kako bih mogao kontaktirati tvrtku, a ona mi ih je dala, a ovdje su detalji tvrtke

    Naziv tvrtke: GUARANTY TRUST LOAN
    e-adresa za kontakt tvrtke: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com
    mobitel tvrtke i WhatsApp mobitel: +1(470)481-0039

    Kontaktirao sam tvrtku i tvrtka mi je odgovorila. Nakon odobrenja zajma, zajam je prebačen na moj bankovni račun i spašeni su moja tvrtka i moja obitelj. Dakle, ako trebate zajam, ljubazno se obratite tvrtki jer su oni najbolji. možete me kontaktirati putem: biljanatrivunovic734@gmail.com. ako trebate bilo kakve informacije.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar :).