WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

ponedjeljak, 2. travnja 2012.

Pogreb

Žena se rano ujutro uz jutarnju kavicu pripremala za odlazak na
posao, kada je opazila neobicnu pogrebnu povorku koja se kretala
prema obliznjem groblju. Jednom pogrebnom autu je u razmaku
nekoliko metara slijedio jos jedan auto, za drugim je autom hodala
jedna zena - sama, s pit bulom na uzici. Za njom je hodalo oko
200 zena, sve same.

Nije se mogla oduprijeti radoznalosti, pa je izasla van i prisla
zeni sa psom i rekla:

"Moja iskrena sucut za vas gubitak, znam da trenutak
nije primjeren,
da bih vas smetala, ali jos nikada nisam vidjela ovakav
pogreb. Ciji je
uopce to pogreb?"

"U prvom je autu moj pokojni muz."
"Pa, sto mu se desilo?"
"Napao ga je moj pas i izgrizao do smrti."
"A, tko je u drugom autu?"
"Moja svekrva. Pokusala je pomoci muzu, pa je pas napao i nju."

Zenska je pogleda i nakon par trenutaka tisine zapita:

"Oprostite, ali, biste li mi mogli posuditi psa?"

Uslijedio je znacajni trenutak tisine medju dvjema
zenama, a potom i
odgovor:

"Stanite u red."

1 komentar:

  1. Pozdrav svima vama pozdrav. Zovem se Marie Alice, želim iskoristiti ovu sjajnu zlatnu priliku da dam opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam nedavno primio zajam od 60000 eura. Prije sam nešto tražio zajam i oni su me kasnije prevarili. Pokušao sam ponovno i upoznao sam ženu poput mene koja mi je bila spremna i voljna pomoći da dobijem kredit uz kamatnu stopu od 2%. Rečeno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlučio kontaktirati s njom i dala mi je priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam svoj dobar kredit dobio dobro zdravlje i s manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar :).