WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

srijeda, 9. svibnja 2012.

Leukemija


Predmet: Leukemija - molim Vas procitajte poruku. Ako je izbrisete onda uistinu nemate srce.


Zdravo, ja sam otac, imam 29 godina. Ja i moja supruga smo imali predivan zivot. Bog nas je blagoslovio s predivnom djevojcicom. Nasa kci se zove Rachele i ima 10 godina. Lijecnici su joj otkrili tumor na mozgu i u tijelu. Jedini nacin da je spasimo je pristupiti operaciji. Medjutim za tako sta mi nemamo dovoljno novca. AOL i ZDNET (mreze u Italiji) su pristali da nam pomognu.
Nacin na koji ce nam pomoci je slijedeci: ja sam vam poslao ovu poruku, a vi je proslijedite ostalima. AOL ce prema poslanim porukama izracunati koliko je osoba dobilo ovu poruku i po svakoj osobi koja otvori ovu e-mail poruku i proslijedi je drugim osobama nama ce donirati 32 centa. Molim Vas pomozite nam.Iskreno

Janko Artukovic, dipl.ing.el.
Elro d.o.o. Zagreb Zaharova 9
M: 091 6704 343
T: 01 6060 606

3 komentara:

  1. mail kola netom od 2009 ili možda i od ranije a još uvijek ima dobrohotnih/naivnih da ne uvrijedim svijet ako napišem idiota koji zdušno prosljeđuju jednu te istu stvar kad im bude dosadno a da ne primijete da je u listi primatelja već više od 200 osoba i da takove poruke generiraju promet iznad granica podnošljivog da ne spominjem štrapaciranje živaca primatelja
    a i ja povremeno uđem u grupu idiota koji se živciraju radi one prethodne grupe
    nazdravlje

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav! Dobila sam i nedavno ovakav mail i na Facebook stranicama ljudi dijele poveznice s ovim tekstom i ne mogu vjerovati da netko može takvo nešto napisati, zar toliko nesuosjećanja pokazuju za one kojima je pomoć i liječenje toliko potrebno?

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav svima vama pozdrav. Zovem se Marie Alice, želim iskoristiti ovu sjajnu zlatnu priliku da dam opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam nedavno primio zajam od 60000 eura. Prije sam nešto tražio zajam i oni su me kasnije prevarili. Pokušao sam ponovno i upoznao sam ženu poput mene koja mi je bila spremna i voljna pomoći da dobijem kredit uz kamatnu stopu od 2%. Rečeno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlučio kontaktirati s njom i dala mi je priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam svoj dobar kredit dobio dobro zdravlje i s manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar :).