WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

ponedjeljak, 21. ožujka 2011.

Pročulo se po Sarajevu

Pročulo se po Sarajevu da Mujo zarađuje silne pare, puni Zetru, ne možeš doći do karte.

Mujin cuko svira harmoniku k’o Omer Pobrić, a mačka pjeva k'o Beba Selimović.



Čuo Suljo kako Mujo zarađuje i dođe kod prijatelja da se pokuša dogovoriti.



Suljo: "Šta ima Mujo?"

Mujo: "Nema ništa, šta ima kod tebe?"

Suljo: "Nego, čujem da si pun ko brod, zarađuješ opako, pa de i meni otkrij fol, platiću ti 500 maraka."

Mujo: "Ma kakvi bolan, nema šanse.."

Suljo: "Hajde bolan Mujo reci prijatelju kako si cuku naučio da svira harmoniku i mačku da pjeva, u čemu je fol, reci da i ja šta na mojim hajvanima zaradim....platiću ti 1.000 maraka."



Zamisli se Mujo, ne propušta mu se cener maraka i pristade.



Broji Mujo pare i govori: "Ne znam šta bi ti rek'o, fol je vrlo jednostavan"

Suljo: " Neka, neka samo ti meni reci"

Mujo: "Pa fol ti je u tome da u mene cuko i pjeva i svira harmoniku, a mačka samo otvara usta.."

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala za komentar :).