WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

srijeda, 2. ožujka 2011.

Jedan omanji naramak viceva

Putnik na zadnjem sedištu taxija je bio prvi put u gradu i svidela mu se neka crkva, pa potapše vozača po ramenu kako bi ga o tome nešto i priupitao.

Vozač zaurla, izgubi kontrolu nad autom, umalo udari autobus, uspaničen vrišti i dalje, popne auto na pločnik, jedva izbegne pešake i zaustavi auto tek centimetar ispred izloga!

Na to ce putnik:

" Molim Vas, oprostite, nisam ni slutio da bi Vas lagani dodir po ramenu mogao tako uplašiti. U Vašem gradu vas verovatno često pljačkaju! "

Vozač:

"Ma idi u pi... materinu. Danas mi je prvi dan kao taxista. Zadnjih 20 godina vozio sam mrtvačka kola!"





Srbin bio oženjen Jevrejkom i imali sina. Jednog dana upita sin oca:

- "Tata, jesam li ja Srbin ili Jevrej?"

- "Zašto!"

- "Jedan momak hoće da mi proda biciklo, pa ne znam dal da se cenkam ili da mu ga otmem."







Policajac zaustavlja pijanog vozača:

- Gospodine, vi ste prešli na crveno?

- Jesam, hik, od belog me ubi kiselina...







Probudi se, pijanice! - drma žena muža - Upravo sam čula miša kako cvili!

- Pa šta očekujes od mene, da ga uhvatim i podmažem?!



Pričaju dva pandura...

- Neki dan sam kupio četku za WC.

- I kakva je?

- Ma šta znam... nekako sam bio navikao na toalet papir.







Došla dva afrička studenta u Beograd. Na prvoj brucošijadi zbarili dve studentkinje i odu s njima iza faksa, svako u svoj grm.

Šuška iz jednog grma, šuška iz drugog. Odjednom jedan pita:

- Hej, Bongo, kako ide?

- Odlično, evo ostalo još malo oko kostiju...







Doš'o Mujo kod hodže:

Vara me Fata.

Kaže hodža: Razvedi se.

Mujo: Ne mogu, volim je.

Hodža: Onda se ne razvodi.

Mujo: Ali stalno mi je to na umu.

Hodža: Pa, razvedi se.

Mujo: Ne mogu zbog djece .

Hodža: Onda se nemoj razvesti.

Mujo: Ali ne mogu da joj oprostim.

Hodža:Promijeni vjeru.

Mujo: A kako će mi to pomoći?

Hodža: Neće tebi, al 'oće meni - idi pa zajebavaj popa!

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala za komentar :).