WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

četvrtak, 17. ožujka 2011.

Smijeh je lijek!

Ispovijed
Dosao mladic kod svecenika na ispovijed i kaze:
Ozenio sam se.
svecenik sav u cudu...te mu odgovori: Mladi gospodine pa to nije grijeh.
mladic odgovara sveceniku:
ja se svejedno KAJEM

ŠTA BI BILO
-Šta bi se desilo da se Hrvati
presele u Saharu?-
-Prvi dan bi im bilo malo čudno!-
-Drugi dan bi
zasjeo Sabor.-
-Treći dan bi poskupio pijesak.-

NIJE NEGO
Sjedi plavuša u kafiću, a mobitel joj na stolu.
Dođe crnka i kaže:
"Ajme, što ti je simpa mobitel!"
Na to će plavuša:
"Nije SIMPA nego VIP."

ALISA U ZEMLJI ČUDA
Kako se na bosanskom kaže Alisa u
zemlji čuda?
-Fata u Getrou.-

Kružni tok
Došla plavuša s vozačkog ispita i upita
drugu plavušu:
- Ne kužim kako sam pala na vozačkom. Došla sam do kružnog
toka, na
znaku je pisalo 30 i ja sam 30 puta kružila oko znaka. Instruktor
mi je rekao da sam pala.
Na to će druga plavuša:
- Možda si krivo
brojala.

CRNOGORCI
Stoje dva Crnogorca na mostu, kad
jedna žena zakorači preko ograde i
skoči u rijeku i više ne izroni.
Crnogorci započnu razgovor:
- Viđe li ti ovu ženturaču ?
- Viđe.
- Skoči u Moraču.
- Skoči.
- A mi ništa.
- Ništa.
- Stojimo.
- Stojimo.
- A što ne sjednemo?

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala za komentar :).