WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

srijeda, 23. ožujka 2011.

deda za repu, baba za dedu

Direktor tajnici: "U petak idemo na trodnevni sluzbeni put".

Tajnica muzu: "Dragi, moram na sluzbeni put u petak, morat ces se brinuti sam o sebi".

Muz ljubavnici: "Zena mi ide na put, provest cemo tri dana skupa".

Ljubavnica uceniku kojem daje instrukcije iz matematike: "Ovog vikenda sam zauzeta, nema instrukcija".

Ucenik svom djedu: "Nono, idemo tri dana na ribe, nemam instrukcije".

Djed (direktor) zove tajnicu: "Promjena plana, unuk me moli da provedemo vrijeme skupa. Putovat cemo drugi put".

Tajnica muzu: "Dragi, moj sluzbeni put je odlozen..."

Muz ljubavnici: "Ne mozemo ovaj vikend, zena ostaje kod kuce".

Ljubavnica uceniku: "Imat cemo instrukcije kao i obicno".

Ucenik djedu: "Nono, nista od ribolova, ipak imam instrukcije".

Djed tajnici: "Ipak putujemo u petak..."

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala za komentar :).