WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

četvrtak, 17. ožujka 2011.

Na vašaru

Piše Fata mami:
Draga mama mi smo dobro.

Bili smo u nedjelju u Doboju na vašaru i kad smo krenuli kući,

naišli neki mangupi, mene silovali, a Muju pretukli.

Piše Fata mami za tjedan dana:
Draga mama, mi smo dobro.

Bili u nedjelju u Travniku na vašaru i kad smo krenuli kući,

naišli neki mangupi, mene silovali, a Muju opet pretukli.

Za još tjedan dana:
Draga mama mi smo dobro.

U nedjelju će u Tesliću vašar.

Ja bi išla, al Mujo se nećka...

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala za komentar :).