WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

petak, 25. ožujka 2011.

Pročitajte & Odgovori

Pismo g. Dennis Pro itajte & Odgovori

Pažnja, želim prenijeti (petnaest milijuna funti sterlinga) (£ 15.000.000,00} iz naše banke ovdje u Londonu. imam hrabrosti tražiti pouzdan i pošten ovjek koji e biti sposoban za obavljanje ovog posla. Vjerujem da ne ete pustiti mene dolje, bilo sada ili u budu nosti. Ja sam Gospodin Den Stevenson glavni izvršni direktor banke ovdje u Škotskoj Velika Britanija.

Taj novac e se koristiti za ulaganja u svojoj zemlji kada je preba en na vaš bankovni ra un. Ja sam hrabrosti da te korisnik tog novca. uklju eni iznos je £ 15.000.000,00 petnaest milijuna funti sterlinga. Molimo Vas odgovorite mi navode i svoje zanimanje, i ja u vam dati detalje i potrebne procedure kako bi prijenos. I ekaju Vaš odgovor, možete me kontaktirati s ovom adresom e-pošte sden@kimo.com

Hvala i ja o ekujemo Vaš odgovor hitno.

Najtopliji pozdrav,
......................
Gospodin Den Stevenson,
Izvršni direktor,
Bank of Scotland Plc.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala za komentar :).