WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

nedjelja, 29. svibnja 2011.

Malo šale

Hvalio se Amerikanac Bosancu kako ima ranc kojeg ne moze za tri dana autom obići,
a Bosanac ce njemu:
- Im'o sam i ja taki auto pa sam ga prod'o.



Pao Haso s 11. kata i naravno, okupilo se mnostvo ljudi da vidi sto je s njim.
Prilazi i Huso.
U tom trenutku Haso ustaje i brise sa sebe prasinu. Huso ga pita:
- Bolan Haso, sto je to bilo, zbog cega se skupio ovoliki svijet?
- Jebes im mater, ne znam, i ja sam sad doso!


Dosao Bracanin u konobu i pita covjeka za stolom:
- Jesi li ti spasija mog malog jucer iz mora?
- ... jesan...
- A di mu je kapa?!


- Doktore, treba mi potvrda da nisam sposoban za rad!
- Dobro, a sto vam fali?
- Pa ta potvrda!

Koja je razlika između zene u PMS-u i terorista?
S teroristom se moze pregovarati.


Slucajno se zatekli sef i radnik u isto vrijeme kod brice.
Nakon sto ih je obrijao brico pita:
- Zelite li da vam namazem lice after shaveom?
Sef kaze:
- Nemoj, ako budem mirisao na aftershave, zena ce pomisliti da sam bio u kupleraju.
Kaze radnik:
- Mene mozes, moja zena ne zna kako tamo mirise.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala za komentar :).