WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

subota, 12. studenoga 2011.

LIMUN - tajna koja se ljubomorno čuva !

 Probajte ovo

Iscedis pola limuna, razredis sa pola litre mlake vode i pijes.

Jednostavno, alkalizuje telo, super je.

Limuns (citrus) je je čudotvoran proizvod za ubijanje kancerogenih stanica. Snaľniji je 10000 (deset hiljada) puta od hemoterapije.
Zaąto mi ovo saznajemo tek sada ?
Zato sto postoje laboratorije koje su zainteresovane za proizvodnju jedne sintetičke verzije koja će im doneti ogromnu zaradu.
Vi od sada mozete pomoći jednom prijatelju obavestavajući ga da je limunov sok blagotvoran za sprečavanje te bolesti. Njegov ukus je lep i ne stvara one strasne posledice kao hemoterapija.
Ako imate mogućnosti, zasadite limunovo drvo na terasi ili u vrtu. Koliko ljudi umire dok se ljubomorno čuva ova tajna, da ne bi bili pogođeni multimilioneri velikih korporacija. Kao sto znate, stablo limuna je nisko, ne zauzima mnogo prostora i poznato je po svojim raznolikim plodovima. Mozete uzimati limun na razne načine: mozete jesti plod, cediti ga i pravite razna pića i kolače.
Pripisuju mu se razna svojstva, ali najpovoljniji efekat ima na ciste i tumore. Ova biljka je dokazani lek protiv svih tipova raka.
Smatra se takođe da je on antimikrobski agens sirokog spektra protiv bakterijskih infekcija i gljivica, da je efikasan protiv internih parazita i creva, da regulise veoma visoki krvni pritisak i zivčane poremećaje i da deluje antidepresivno.
Izvor ove informacije je fascinantan: on potiče od jednog od najvećih proizvođača lekova na svetu, koji tvrdi da posle vise od 20 godina rada u laboratoriji od 1970. god. je konstantovano da limun unistava maligne stanice u dvanaest vrsta raka, među kojima je rak debelog creva, dojke, prostate, pluća i gusterače. Sastojci ove biljke su pokazali da djeluju 10000 (deset hiljada) puta bolje od Adiamicina, hemoterapeutske droge za usporavanje rasta kanceroznih stanica. Ono sto je jos iznenađujuće je to sto limun unistava kancerogene stanice, a ne utiče na zdrave stanice.

Naučni institut za zdravlje, L. L. C. ; 819 N. Koz ul., Baltimore, MD, 1201.
Institut de Sciences de la Santé ; L. L.L., 819 N. Causez Street,
Baltimore, MD 1201.

1 komentar:

  1. Pozdrav svima vama pozdrav. Zovem se Marie Alice, želim iskoristiti ovu sjajnu zlatnu priliku da dam opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam nedavno primio zajam od 60000 eura. Prije sam nešto tražio zajam i oni su me kasnije prevarili. Pokušao sam ponovno i upoznao sam ženu poput mene koja mi je bila spremna i voljna pomoći da dobijem kredit uz kamatnu stopu od 2%. Rečeno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlučio kontaktirati s njom i dala mi je priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam svoj dobar kredit dobio dobro zdravlje i s manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar :).