WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

subota, 12. studenoga 2011.

Malo antistresne relaksacije!


1
Pitali Muju da li veruje u ljubav na prvi pogled?
- "Naravno da verujem", kaze Mujo.
"Pa zar stvarno mislis da bi ozenio Fatu da sam je pogled'o drugi put?"

2
Pito Haso - Muju:
- "Mujo ba, sto ti dijete spava gore na regalu?"
- "Ma ispada iz kreveta dok spava . . . a ja ga ne čujem kad padne . . ."

3
Sudija pita optuzenog Muju:
- "Kad ste već ukrali zlatni nakit, nije mi jasno zasto ste u drugoj ladici ostavili pet hiljada eura?"
- "Ajd me sad i ti zajebavaj!"

4
Ozenio se Crnogorac.
U spavaćoj sobi, leze mladenci jedno jedno pored drugoga i gledaju u plafon.
- "Kako se osjećas dragi?"
- "Umoran, eto kako."
- "A sta ćemo mi sada da radimo?"
- "Da spavamo, normalno!"
- "Ali ja sam navikla da me prije spavanja majka malo pomazi . . . "
- "Ma sta je s tobom, avetinjo jedna, gdje ću zenu sad buditi!"

5
Jedno jutro dosao Crnogorac u pekaru, i kaze zeni koja tamo radi:
- "Daj mi dvjesto grama bureka!"
- "Je li za poneti?"
- "Ne,  tebi ću ostavit'!"

6
Sretnu se dva Crnogorca.
- "Đe si, jadan ne bio?" 
- "Evo me . . . "
- "A kako si?"
- "Dobro."
- "A sto činis.  Radis li đe?"
- "Ne."
- "A kartas li se?"
- "Pomalo."
- "A jebes li ąta?"
- "Ne, ja nikako."
- "A sto ne, jadi te ne znali?"
- "A sto, 'oće l' mi ko reć' fala?"

7
Posli Njegos i vojvode u lov na sokolove.
Jahali, jahali, i najzad ugledase sokola kako leti.
Puca jedan vojvoda, puca drugi, soko i dalje leti.
Pucaju vojvode opet, sokolu opet nista.
Puca i Njegoąs. . . sokolu nista.
- "E sve sam vid'o u zivotu, al' da leti mrtav soko . . . " - kaze Njegos.

8
Opljačkali Crnogorci banku i odnijeli dzak para.
Sjede kod kuće i kaze jedan: 
- "E pa da prebrojimo kolko ima, pa da delimo!"
- "E sto da ga brojimo, jado, pa pisaće sutra u 'Pobjedi' kolko
smo ukrali!"

9
U tramvaju Mujo pokazuje kartu kontroloru.
- "Gospodine, pa ovo je dječja karta!"
- "E, sad vidite koliko sam dugo čekao tramvaj!"

10
Pita prolaznik policajca:
- "Oprostite, gdje je posta?"
Policajac će ponosno:
- "To znam!  Pitaj me nesto teze!"

11
Voze se Mujo i Haso u autobusu.  Kaze Haso:
- "Majstore, daj pusti malo taj air condition . . . "
A Mujo će:
- "Nemoj, ba, bolje daj neke narodnjake . . . !"

12
Zali se Mujo Hasi:
- "Jučer sam doso kući i zateko Fatu u krevetu s Japancem!"
- "I?!?"
- "Sto i?  Nista, otkud ja znam japanski?!"

13
7 mudrih jutarnjih izreka . . .
1. Pusenje skraćuje cigaretu.
2. Neki piju od veselja, drugi od zalosti, a treći od jutra!
3. Rođendani su korisni.  Sto ih vise imas duze zivis!
4. Neke pogreske su tako zabavne da ih je steta napraviti samo jednom!
5. Kada se sretnu radnici igraju nogomet.  Kada se sretnu sefovi, igraju tenis. 
Kada se sretnu direktori, igraju golf . . .  Sto je funkcija veća, loptice su manje!
6. Neki sefovi su kao oblaci.  Kad oni odu dani su prekrasni!
7. Alkohol ne rjesava probleme.  S druge strane niti mlijeko također! 
Ali se poslije piva puno bolje osećam!

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala za komentar :).