WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

subota, 12. studenoga 2011.

KVALITETAN TENIS


Dosao komsija do komsinice, kad u njenom dvoristu Đoković i Federer igraju tenis...(!)

-         Pa, sta je ovo, pita on...
-         Ma pusti, dobila sam zlatnu ribicu koja ispunjava zelje, ali je malo nagluva...
-         Kako nagluva, pita komsija...(?!)
-         Pa lepo, nagluva, slabo čuje...
-         A, da li bi mi je pozajmila...
-         Ma hoću, ali kada ti kazem da je nagluva...

Drugo jutro dolazi opet komsija kod komsinice, sav ljut i vraća joj zlatnu ribicu...

-         Jebala te ova zlatna ribica, nije samo nagluva, nego je gluva skroz na skroz...
-         Kako, sta je bilo, pita ona...
-         Ja trazim lovu, ona mi da sovu... ja trazim novce, ona mi da ovce... ja trazim pare, ona mi da jare...
-         A, sta mislis da sam  ja trazila KVALITETAN TENIS...(?!)

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala za komentar :).