WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

utorak, 17. svibnja 2011.

Vaša pomoć je potrebna

Dragi prijatelju

Moje ime isMr John Mensah, ja radim sa običajima preventivnim jedinica kotokaInternational Airport Accra-Gana, a ja sam zadužen za sigurnost zračne luke prešanowarehouse.There je zatražen pošiljka koja je u našoj pritvor za dugo vremena i nitko nijedolaze za to. Nedavno sam ga skeniraju i otkrio da je pošiljka tagged obitelj blago jesložen s Sjedinjenih Država dolar od 100 dolara zapisa, što ukupno iznosi US $ 50,000,000, 00United država dolara.

Sam se preselio u pritvor zaštitarsku tvrtku koja je pomogla mi ga zadržati za sigurnostčuvanje u trezoru, jer ja ne mogu biti izravno pokretač novac kao državni službenik. Mojrazlog kontaktiranja vam je za vas stajati kao vlasnik zatražen pošiljke, a ja ću pobrinite se da pošiljka dolazi do vas bez ikakvih problema. Nakon što smo uspješno osiguralipošiljka za svoju zemlju, onda ćemo dijeliti novac 50/50 među nama i sve troškovetijekom obrade ovog poslovnog bit će podijeliti 50/50 među nama također.

Moja je dužnost osigurati da pošiljka dobiva za vas bez ikakvih problema, ako stezainteresirani u ovoj transakciji, ljubazno poslati mi, Vaš broj telefona, adresu, zemlji itd.Ja ću ga predati za zaštitarsku tvrtku koja će pripremiti potrebne zakonske dokumenteza pošiljku u vaše ime, za učinkovito dokumentacije i kasnije prenosimo i na Vas kao što to može savjetovati odmah.

Vaše puno ime:
Broj telefona:
ADRESA:
Zanimanje:
DOB:
PUTOVNICA

Hvala i Bog vas blagoslovio u svakom od vaših ljudskih nastojanja.

Pozdrav

G. John Mensah

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala za komentar :).