WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

utorak, 31. svibnja 2011.

Proslijedi

Zaustavi policajac vozača, te mu kaže:
- Jel’ znate da ne smijete psa voziti na prednjem sjedalu?
- Ali to je plišani pas! – odgovara vozač.
- Pasmina nije bitna.


Situacija u sudnici:
Zašto ste ubili svoju prvu ženu?
Prestala je da me voli.
A kad ste odslužili kaznu ponovo ste se oženili, i zašto ste ubili svoju drugu ženu?
Prestao sam ja nju da volim.
Pa dobro, kad ste izašli iz zatvora ponovo ste se oženili, zašto ste ubili svoju treću ženu?
Jebiga, navika…

Otišao Mujo u dućan i reče:
"1kg limuna molim."
"Hoćete li vrećicu?"
"Jok, šutat ću ga nogama do kuće."

Zašto plavuša nosi suknju na cvjetiće?
Kad prdne, da zamiriše! :)


Idu tri pandura i pričaju.
- Kaže prvi: Ej, ljudi, čuo sam da će u septembru da bude 40 stupnjeva.
- Na to će drugi: Ma kakvi, ja sam čuo da će da pada snjeg.
- Treći razmišlja sam za sebe pa kaže: Jebem mu mater, ko će da čisti snjeg na 40 stupnjeva?

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala za komentar :).