WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

ponedjeljak, 2. svibnja 2011.

Korisnici i podrska

Podrska: Kakav kompjuter Vi imate?
Korisnik: Beli...

--------------------------

Podrska: Kliknite na ikonicu "My computer" na levoj strani ekrana
Korisnik: Vase levo ili moje levo?

--------------------------------

Podrska: Dobar dan. Kako Vam mogu pomoći?
Korisnik: Zdravo... Ne mogu da stampam.
Podrska: Hocete li da klikcete onako kako ja budem i...
Korisnik: Slusaj drugar; nemoj da pocinjes strucno sa mnom!
Nisam ti ja Bil Gejts!

-------------------------------

Korisnica: Dobar dan, ja sam Marta, ne mogu da stampam.
Svaki put kada pokusam, pojavi se poruka: "Ne mogu da nadjem stampac."
Čak sam podigla stampac i stavila ga ispred monitora,
ali kompjuter jos uvek kaze da ne moze da ga nadje...
Podrska: (?)

-----------------------------

Korisnik: Imam problem da stampam u crvenoj boji...
Podrska: Da li imate kolor stampac?
Korisnik: Ne.

------------------------

Podrska: Sta je sada na vasem monitoru gospodjice?
Korisnik: Meda koga mi je moj decko kupio u supermarketu.

-------------------------------

Po drska: A sada pritisnite F8.
Korisnik: Ne radi.
Podrska: Sta ste tacno uradili?
Korisnik: Pritisnuo sam F taster 8 puta, bas kao sto
ste mi rekli, ali se nista ne desava...

-------------------------

Ko risnik: Moja tastatura ne radi uopste.
Podrska: Da li ste sigurni da je utaknuta u kompjuter?
Korisnik: k: Ne. Ne mogu da vidim zadnju stranu kompjutera.
Podrska: Podignite tastaturu i napravite 10 koraka unazad.
Korisnik: OK
Podrska: Da li je i tastatura posla sa Vama?
Korisnik: Da.
Podrska: To znaci da tastatura nije prikljucena.
Ima li tamo jos jedna tastatura?
Korisnik: Da, ovde je jos jedna tastatura. Aaaa...ova radi!

------------------------- -

Podrska: Vasa lozinka je malo slovo j kao jabuka, i veliko
slovo V kao Viktor, i broj 7.
Korisnik: Da li je 7 velikim ili malim slovima?

------------------------------- ----

Korisnik ne moze da se "nakaci" na internet.
Podrska: Da li ste sigurni da koristite ispravnu lozinku?
Korisnik: Da siguran sam. Video sam da je i moj kolega uneo istu.
Podrska: Mozete li da mi kazete koja je vasa lozinka?
Korisnik: Pet zvezdica.

-----------------------------------

Podrska: Koji antivirusni program koristite?
Korisnik: Netscape.
Podrska: To nije antivirusni program.
Korisnik: Jao, izvinite...Internet Explorer.

---------------------------------

Korisnik: Imam ogroman problem. Drugar je postavio skrinsejver
na moj racunar, ali svaki put kada pomerim mis, on nestane!
Podrska: Pa nemojte onda da micete misa.

---------------------- ----

Podrska: Majkrosoftova tehnicna podrska, mogu li Vam pomoći?
Korisnik: Dobar dan! Cekao sam vise od 4 sata na vas. Mozete li mi
reci koliko dugo treba da cekam pre nego sto budete mogli da mi pomognete?
Podrska: Uff..? Izvinite, ne razumem Vas problem?
Korisnik: Radio sam u Word-u i kliknuo na help dugme pre vise od
cetiri sata. Mozete li mi reci kada cete konacno moci da mi pomognete?

-------------------------- ------

Podrska: Kako Vam mogu pomoci?
Korisnik: Pisem svoj prvi e-mail.
Podrska: U redu, i, kakve vrste je vas problem?
Korisnik: Pa, napisao sam pismo, ali... ali kako da ga ubacim u
postansko sanduce?

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala za komentar :).