WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

ponedjeljak, 2. svibnja 2011.

Muškarci

E kakvi ste vi muškarci.......

Doživjeli žena i muškarac sudar... prilično gadan... oba automobila su
bila totalno uništena... Ali i pored toga, nekim čudom ni jedno nije bilo
povrijeđeno... Kada su se oboje nekako izvukli iz svojih automobila, reče
muškarac:
- Kakva slučajnost... Vi ste žena... ja sam muškarac. Pogledajte samo naše
automobile. Oba potpuno uništena - a mi smo oboje nepovrijeđeni. To mora
da je Božja volja. On hoće da nas dvoje ostanemo zajedno do kraja života.
Žena ga pogleda malo bolje, shvati da je on jako zgodan i sladak, pa reče:
- Da... imate pravo. to je sigurno prst sudbine.
Čovjek nastavi:
- Gle još jedno čudo! Auto mi je uništen, ali flaša vina na zadnjem
sjedištu je netaknuta!? Nazdravimo onda našoj sretnoj zvijezdi!
On otvori flašu i pruži je prvo ženi... Žena klimnu glavom odobravajući i
ispi pola flaše na iskap, pa je vrati muškarcu. Čovjek uze flašu i vrati
čep u nju. Žena ga upita:
- Zar nećeš i ti malo popiti?
Čovjek odmahnu glavom i reče:

Neee! ... sačekat ću radije dok dođe policija.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala za komentar :).