WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

nedjelja, 29. svibnja 2011.

Old Is

"Old Is When..."

Your sweetie says, "Let's go upstairs and make love,"
and you answer, "Honey, I can't do both!"

Your friends compliment you on your new alligator
shoes and you're barefoot.

A sexy babe catches your fancy and your pacemaker
opens the garage door.

You don't care where your spouse goes, just as long
as you don't have to go along.

You are cautioned to slow down by the doctor instead
of by the police.

"Getting a little action" means, "I don't need to take
any fibre today."

"Getting lucky" means you find your car in the parking
lot.

An "all nighter" means not getting up to pee!

1 komentar:

  1. Ja sam gospodica SOFIJA ROSA. Iz Zagreba u Hrvatskoj želim dati pouzdano svjedocanstvo o tome kako sam dobila kredit preko gospode Vladimire Financijskiinvestitor. Dobio sam zajam od 50000 €. NAPOMENA: Ako je netko zainteresiran za dobivanje kredita, molimo Vas da ga kontaktirate VIA EMAIL: vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar :).