WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

nedjelja, 29. svibnja 2011.

Što ispadne kada se ukrste medvjed i vjeverica?

Što ispadne kada se ukrste medvjed i vjeverica?
Ispadnu vjeverici oči!

-----


Što se daje slonu kada ima proljev?
Puno prostora.

-----


Koja se životinja posle smrti okrene bar 300 puta?

Janjac

----
Koja je razlika između komarca i muškarca?

Komarac nervira samo kad leti.

----
Što dobiješ kada križaš zmiju i ježa?

Dva metra bodljikave žice......

----

Lete dva komarca iznad pijanog čovjeka. Kaže prvi:

Hajde, ugrizi ga!

Na to će drugi: Ne, hvala, ne pijem dok
vozim!

------

Pasu dvije krave na livadi. Jedna non-stop njiše vimenom.

Što to radiš? - upita je druga krava.


Ma, sutra mi je rođendan,
pa mutim šlag!


-------

Pita slon dvogrbu devu: Zašto ti imaš sise na
leđima?


Vrlo čudno pitanje od nekog kome k..c visi s lica - odgovori deva.





Pošle dvije buhe u šoping.

Hoćemo li pješke? - pita jedna buha.


Ma, jok, idemo
pudlicom - odgovori druga.


-----


Prolazi pijetao pored grilla i vidi dvije
kokoši kako se peku, pa im kaže:

Šta je, ribe, solarij, a?

1 komentar:

  1. KAKO sam postao pobjednik nakon toliko mnogo neuspjeha ATTEMPT dobivanje kredita ....

    Osjećam se tako blagoslovljeno i ispunjeno. Nerado sam se prijavio za zajam koji sam čuo za online jer sve izgleda previše dobro da bude istinito, ali bio sam uvjeren i šokiran kad je moj prijatelj na mom mjestu posla dobio zajam od Progresive Loan INC i oboje smo potvrdili i ja sam išao naprijed da primjenjujem, danas sam ponosan vlasnik moje tvrtke i zarađivati ​​novac za moju obitelj i sretnu mamu. Pa ja sam Annie Joe po imenu iz Pauls Valley, Oklahoma. Kao samohrana majka s troje djece bilo je teško dobiti posao koji bi mogao voditi brigu o meni i mojoj djeci, a imala sam toliko novčanica za plaćanje i kako bih to učinila najgore, imala sam loše kreditne pa nisam mogao dobiti zajam od bilo kojeg banka. Imala sam idealan početak poslovanja kao frizera, ali nisam imao kapitala za početak, Probao sam sve vrste banaka, ali nisam uspio dok se moj suradnik nije javio bogoslužnom vjerovniku koji oglašava kako bi mogao dati zajam u 2 % kamatna stopa. Šaljem im poštom putem službene adrese e-pošte (progresiveloan@yahoo.com) i odmah sam dobio odgovor, a moj je kredit odobren, a ja sam bio upućen na web mjesto Banke gdje sam povukao kredit izravno na moj račun. Za rezanje priče kratko sam ponosan na svoju frizersku tvrtku i obećavam svjedočiti svijetu kako se moj život pretvorio .. Ako vam treba bilo kakav zajam, savjetujem vam da kontaktirate Progresive Loan INC i financijski se podignete E-mail: progresiveloan@yahoo.com ILI poziv / tekst +1 (603) 786-7565



    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar :).