WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

petak, 8. travnja 2011.

Od dr. Ciprijan Dwight

Reviziju Ured
Credit Suisse banka
Jedan Cabot Square London E14 4QJ London, Ujedinjeno Kraljevstvo

Dragi prijatelju,

Ja sam Dr. Ciprijan Dwight, Manager za reviziju računa na Odsjeku Credit Suisse banka u Engleskoj (Credit Suisse banka) Jedan Cabot Square London E14 4QJ Londonu, Pišem vam o poslovni prijedlog koji će biti od goleme koristi na oba od nas .

U mom odjelu, kao menadžer Greater London Regionalni ured, otkrio sam iznos od £ 15 milijuna (petnaest milijuna funta) u račun koji pripada jednom od naših inozemnih kupaca Kasni Poslovni Mogul gospodina Sabe Mojsije, Židov milijarder iz Meksika koji je bio žrtva padu helikoptera na 11 siječanj 2010, ubivši njega i članove njegove obitelji. Saba je 47-godina-star prije njegove smrti. Također u helikopter u trenutku nesreće bila njegova supruga, sina Avraham (Albert), njegova kći-in-zakon i pilot.

Izbor kontaktiranja vam je pobudila iz zemljopisnog prirodi gdje živite, osobito s obzirom na osjetljivost transakcije i povjerljivost ovdje. Sada naša banka je čekala za bilo koju od rodbine da dođe-up za tvrdnju, ali nitko nije učinio to. Osobno sam je neuspješna u locirati rodbine, tražim vaš pristanak da vam predstaviti kao najbliži rođak / Hoće korisnika za pokojnika, tako da je prihod od ovog računa u vrijednosti od 15 milijuna funti mogu biti plaćeni za vas.

Ovo će biti isplaćeni ili dijeljen u ovim procentima, 60% na 40% mene i za vas. Imam osiguran sve potrebne zakonske dokumente koji se mogu koristiti kopiju ove tvrdnje mi smo izradu. Sve što trebate je svoj pristanak da ispunite vaš imena u dokumentima i legalizirati ga u predvorju ovdje da vas dokazati kao legitimni korisnik. Sve što zahtijevaju je sada vaš iskren suradnju, povjerljivost i povjerenje nam omogućiti da vidite ovu transakciju kroz. Ja vam jamčiti da će ovo biti pogubljen pod legitiman aranžman koji će vas zaštititi od bilo kakvog kršenja zakona.

Molimo, unesite me sljedeće, kako smo 7 dana da ga pokrenite kroz. Ovo je vrlo HITNO MOLIM.

1. Puno ime:
2. Vaši osobni broj mobitela:
3. Vaša Kontakt Adresa:
4. Zanimanje:
5. Dob:
6. Sex:
7. Država prebivališta:

Nakon što je prošao kroz metodički traži, odlučila sam vam se javiti u nadi da ćete naći zanimljive ovaj prijedlog. Molimo Vas da na Vašoj potvrdi ove poruke i ukazuje na Vašem interesu, ja ću vas opskrbiti sa više informacija. Nastojati to pustiti mene znati svoju odluku, nego držati me čeka.

Zahvaljujući u očekivanju svog povoljnog odgovora.

Pozdrav,
Dr. Ciprijan Dwight

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala za komentar :).