WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

ponedjeljak, 4. travnja 2011.

Aksiomi

AKSIOMI

a.. Ako imaš prekrasnu ženu, jos ljepšu ljubavnicu, ako imaš
super auto, ako nemaš problema s poreznim uredom, ako sunce
uvijek sija kad se probudiš, ako su ljudi uvijek ljubazni prema
tebi i susretljivi, KRAJNJE je vrijeme da prestaneš uživati
droge.

b.. Dan ima 24 sata, u gajbu se smjeste 24 pive... TO NE MOŽE
BITI SLUČAJNOST!

c.. Gaćice nisu najvažnija stvar na svijetu, al su vraški
blizu!

d.. Na poslu sam Bog. Svatko zna da postojim, ali me nitko još
nije vidio...

e.. Nikad se više neću oženiti rukometašicom - što god baci na
mene, pogodi me u glavu.

f.. Ujutro ne jedem jer mislim na sex. U podne ne jedem jer
mislim na sex. Navečer ne jedem jer mislim na sex. Po noći ne
spavam jer sam prokleto gladan..

g.. Pametan si ako povjeruješ samo u polovicu onoga što čuješ.
Genijalan ako pogodiš koju polovicu.

h.. Tako sam dobar u krevetu da nekad vičem svoje ime!

i.. Osmijeh je druga najbolja stvar koju žena može napraviti sa
svojim ustima...

j.. Vegetarijanac - stara indijanska riječ za ''Loš lovac''.

k.. Dijeliti restoran ili lokal na pušačku i nepušačku sekciju
je kao da podijelite bazen na dvije polovice - u jednoj smiješ
pišati, u drugoj ne.

l.. Ako parkiraš auto nepropisno, ostavi upaljene brisače da ti
ne mogu zataknuti kaznu.

m.. Najbolja stvar s ćelavom glavom je ta da čuješ snježne
pahuljice kako udaraju.

n.. Ne volim ljude koji uzimaju drogu..... posebno carinike.

o.. U 17-toj se curama počinje mijenjati glas s NE na DA.

I ZA SAM KRAJ:
Bolje proliti malo s Parkinsonom, nego zaboraviti popiti s
Alzheimerom.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala za komentar :).