WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

četvrtak, 21. travnja 2011.

čudo u putapartiju

OM SAI RAM
OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM
OM SAI RAM

Danas, 19.aprila 2011 dopodne se je u selu do
Putapartija dogodilo veliko čudo. Indijska familija dala je napravit
Svamijev kip u naravnoj veličini - Svami sjedi u
stolici. Statuo je napravio umjetnik muslimanskog porijekla. O tom
umjetniku se sada u Putapartiju puno priča sa velikim poštovanjem i
radošču.
Familija koja je dala napraviti Svamijevo
statuo živi u selu ispred Putapartija, tamo gdje je veliko
krožišče sa Ganeševim kipom u sredini, dalje je Gokulam i Putaparti. Danas u
jutro je iz Svamijevih Stopala počelo curiti ulje sa posebnim mirisom - Amruta.
Ova zgrada nije daleko od zgrade gdje ja živim. Malo iznad jedanajst dopodne,
kada sam saznala za taj događaj otišla sam tamo. Prije odlaska sam vidjela na
televiziji kod susjede šta se dešava. Kad sam došla u blizinu ove kuče, osjetio
se u zraku miris Amrute. To je prekrasan miris, ko u raju. To vam je isti miris
kao kot Amrute i Širdijevih Stopala u sirotištu pored Maysoreja, (puno nas je
več bilo tamo, tako da većina zna o čemu pričam)
Kad sam došla do kuče bilo je tamo puno
ljudi, ali mi je uspjelo doći do prvog kata gdje stoji statua. Kip je
jako jako ljep, lice
kao da je iz čistog zlata, obadvije ruke ima Svami dignute u Blagoslov. Kad sam
došla u sobu gdje je Svamijev kip dozvolili su nam da dotaknemo mirisno ulje -
Amruto. Pogledala sam Svamijeva Sopala, između prstima sam videla kako polako
curi Amruta. Stvarno Nebeski pogled. Imala sam mogučnost da odem još jedan put
u ovu sobu i tada sam dobro pogledala kip. Nemam riječi kako je prekrasno
mirisalo. Moja ruka još miriše, dozvolila sam i maramicu malecki natopit sa
Amritom. Hvala Svamiju za veliku Milost da sam bila prisutna na prostoriji gdje
se pojavio znamenje Njegove prisutnosti. Puno Ti hvala Voljeni.
Polako sam otišla, sakupilo se puno ljudi, a
ova je kuča mala, televizija javlja svakih 15. minuta o ovom čudu.
Ruka miriše, Misao miriše, sva Okolina je
puna Božanskog Mirisa. Sve što sam vam napisala osobno sam doživjela i vidjela
na vlastite oči.

Primite Božanski Blagoslov, Milost i Ljubav.

Suzana

OM SAI RAM
OM SAI RAM OM SAI RAM OM SAI RAM
OM SAI RAM

1 komentar:

  1. Od prije nekoiliko dana svijetli Gospa u Međugorju.Ja sam doživio miris tamjana 4 puta,na mjestu gdje nije bilo ni tamjana a niti dima od tamjana.
    Čuda ima!






    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar :).