WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

četvrtak, 14. travnja 2011.

malo smeha...




> Pricaju Mujo i Fata što bi bili kad bi se ponovno rodili.
> Mujo: 'Ja bi bio konj!' Fata: 'E, Mujo, ne
> možeš biti jedno te isto.'
>
?  Predstavlja Japanac svoju obitelj Muji: 'Ovo je
> moja žena Mi San, ovo je moja šogorica Ni San i moja
 punica Ti San.'
> Mujo ce na to: 'Ovo je moja žena Nju Sam, moja
 šogorica Nju Bi i moja punica Nju Ti.'
  > ?  Hvali se neka žena: 'Ja sam od muža napravila
> milijunaša!'
> Pita druga: 'A što je bio prije toga?'
> Odgovara prva: 'Milijarder.'
>
> 
?  Piše Mujo pismo Guinnessu:
> 'Dragi Guinnesse! Pišem ti jer mislim da bi me
> trebo' upisat' u onu tvoju knjigu rekorda. Ja sam
> kupio puzzle od 1 do 3 godine, a riješio ih za 6 mjeseci!
>
> 
?  'Kada se pogledam u ogledalo vidim staru ženu,
> punu bora, na kojoj sve visi, prepunu celulita. To me jako
> rastužuje. Dragi, reci mi nešto što ce me razveseliti!'
> 'Pa i dalje izvrsno vidiš!'

>
>   Bacac koplja kaže klupskom kolegi: 'Danas se moram
> jako potruditi, u gledalištu mi je punica.'
> Kolega odgovara: 'Covjece, to je preko sto metara,
> teško da ceš je pogoditi!'
>
> 
?  Ivica u zoološkom vrtu pita mamu: 'Ima li ovdje
> roda?'
> 'Ima, naravno. Zašto pitaš?'
> 'Pitam se hoce li me prepoznati...'
>
> 
?  Zašto se policajci nikada ne
> kupaju?
Cekaju da se na bojleru upali zeleno
> svijetlo.
>
> 
?  Gatara kaže ženi: 'Karte pokazuju da ce vam
> muž uskoro umrijeti!
> Žena: 'To znam! A što kažu karte, hoce li biti
> istrage?
>
> 
?  Tri žene kupuju krastavce, pa ce prva: 'Dajte
> mi par kracih i debljih.'
> Druga: 'A meni dužih i tanjih.'
> Treca: 'Meni je svejedno, trebaju mi za salatu.'
>
> Dolazi covjek u ambulantu i pita medicinsku sestru:
> 'Oprostite, gdje se daju injekcije nedjeljom?'
> A sestra ce: 'Pa u guzicu!'

>
> 
?  Lijecnik govori mladoj djevojci:
> 'Vi ili imate gripu, ili ste u drugom stanju.'
> 'Oh, sigurno sam u drugom stanju. Jer fakat ne znam od
> koga sam mogla dobiti gripu!'
>
> 
?  Pita policajac kolegu:
> 'Što je to - vodom ide, ne brcka, šumom ide, ne
 šuška?'
> 'Da nije zagonetka?
>
>   Sjede tri policajca u sobi i gledaju prijenos utakmice, pa ce jedan:
> 'Eh, da nije bilo Nikole Tesle sad bismo utakmicu gledali u mraku!'

>
> 
?  Mujo govori Hasi: 'Moja žena je andeo!'
> A Haso ce njemu: 'Blago tebi, moja je još živa!'
>
> Stoji debeli policajac pred djecjim vrticem. Do njega
> dode odgojiteljica i pita: 'Oprostite, vi cekate dijete?'
> A policajac odgovara: 'Ne, to mi je od piva!'
>
> 
?  Pita Haso Muju: 'Kako se konj drži u neizvjesnosti?'
> Mujo odgovori: 'Ne znam, reci...'
> Haso: 'Reci cu ti sutra!

> 
?  Pita decko curu: 'Mogu li te zvati Eva?'
> -'Zašto?' -'Zato jer si mi prva.' Na što
> cura njega pita: 'A mogu li ja tebe zvat Pegueot?'
> -'Zašto?' -'Zato jer si mi 407.'
>
>   Hodaju dva studenta ulicom, kad jedan pita drugoga:
> 'Stari, hocemo na predavanje ili na kavu?'
> 'Bacit cemo novcic. Ako ostane u zraku, idemo na predavanje.'
>
> 
?  Razgovaraju dva policajca i pita jedan drugog:
> 'Gdje si ti roden?'
> 'Kod kuce, a ti?'
> 'Ja sam u bolnici.'
> 'A što ti je bilo?
>  
> ?  Koja je razlika izmedu rakije i Red Bulla?
> Od Red Bulla dobiješ krila, a od rakije pogon na sve
> cetiri.
>
> 
?
  Na pucini veselo pliva porodica sardina. Odjednom,
> ugledaju podmornicu. Najmanja ribica se uplaši i sakrije se
> iza mame. 'Ne boj se, to su samo ljudi u konzervi',
> umiri ju majka.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala za komentar :).