WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

utorak, 26. travnja 2011.

par kratkih :))))

'Odakle ti ta modrica pod okom?'

'Od muža.'

'Mislila sam da ti je muž na putu!'

'E pa, i ja sam mislila...'
---------------------------------------------------------------

Ustalo dijete u četiri ujutro i moli mamu da mu ispriča bajku, a mama mu kaže:
'Čekaj, dušo, da dođe tata, ispričat će nam oboma.'

---------------------------------------------------------------
Došli muž i žena na bračno savjetovalište, zbog seksualnih problema.

Pita ih savjetnica:

- "Kada ste se posljednji put seksali?"

A muž će na to:

- "Ja jučer."

----------------------------------------------------------------
Pita žena muža: 'Dragi, koje žene ti se više sviđaju, pametne ili lijepe?'

Muž uzdiše i kaže: 'Nijedne, srećo, ti si meni najbolja.'
---------------------------------------------------------------

Uhvatili Muju u pljački banke pa ga doveli na sud.

Kaže mu sudac: 'Ako vratiš pare, smanjit ćemo ti kaznu.

Kaže Mujo sucu: 'Dragi suče, da sam mislio vraćati novac, digao bi kredit!'

---------------------------------------------------------------

Sudac pita optuženog Muju:

- Ako ste već ukrali zlatni nakit, nije mi jasno zasto ste u drugoj ladici ostavili pet tisuća eura

- 'Ajd me sad i ti zajebavaj!.

----------------------------------------------------------------------------
-Stariji par sjedi na misi.

Žena se nagne k mužu i reče mu:

"Tiho sam prdnula ... što da radim?"

Muž joj odgovori:

"Zamjeni si baterije u slušnom aparatu!!!"
---------------------------------------------------------------

Mujo i Fata šetaju gradom, prođu pokraj pečenjarnice.

- Oh, Mujo, kako fino miriše - zavapi Fata.

A Mujo će kavalirski:

- Hoćeš da prođemo još jedanput?

--------------------------------------------------------------
Došao Mujo iz kafane u sitne sate i navali na Fatu. Ona hladna ko špricer.

- "Koji ti je k... večeras?", besno je upita Mujo.

- "Treći!", iskreno će Fata.

--------------------------------------------------------

Muž se kasno vraća kući, ulazi u krevet i počinje da se gura uz suprugu.

- Dragi, nisam raspoložena za seks.

- Ma, šta vam je danas, kao da ste se sve dogovorile!

--------------------------------------------------------
Došao Mujo u ljekarnu i kaže: 'Dajte mi aspirin, paracetamol, kafetin i uzmite i vi što pijete, pa naplatite.'

---------------------------------------------------------------

Ušao Mujo u dućan: 'Molim vas kilogram limuna!'

'Hoćete vrećicu?'
'Jok, šutat ću ih do kuće!'

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala za komentar :).