WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

ponedjeljak, 4. lipnja 2012.

ZA ŠEĆER


SECER JEDNOKRATNO SKIDANJE
(prvi rec)Jednu supenu kasiku kokosovog brasna razmutiti u pola case vode(1dcl)ipopiti pre jela.Piti sedam osam dana pa otici na kontrolu.

(drugi rec)Caj od zaperaka i lisca paradajza,po mogucnosti samo zaperke.PRIPREMA CAJA:1 kasiku sitno iseckanih zaperaka staviti u 200gr hladne vode.Neka caj kljuca 3-4 min.Piti 3 puta dnevno pre jela ukupno 20 dana.Paradajz je izuzetno koristan protiv dijabetesa i to na sve nacine.
     
 TIROIDA-STITNA ZLEZDA
Za obolelu tiroidu DR.DZERVIS predlaze konzumaciju tzv.LUGOLOVOG rastvora(5%elementarnog joda i 10%kalijuma)kpji se ranije cesce mogao naci u apoteke-treba uzimati1 kap u casi vode na 75kgr telesne tezine i to samo nekih dana u sedmici.Voda se uz to okiseljava1 kasicicom jabukovog sirceta.Dobro je u ovu svrhu koristiti hranu bogatu jodom(rotkva,sargarepa,paradajz,spanac,krompir,grasak,pecurke itd.)
   
LEK PROTIV SECERA
Jedna kasika jelovna isitnjenih mahuna od pasulja,prelije se soljom hladne vode,zagreje i pusti da kljuca 5min.Skloniti sa vatre i ostaviti poklopljeno da se ohladi,a zatim se caj procedi.Pije se 2-3 solje dnevno i to na pola sata pre jela.
                                                       
 LIMUN ZA SNIZAVANJE SECERA U KRVI
Iscediti sok od 3 limuna,dodati kasicicu morske  ol ii sve dobro izmuckati do pojave pene.Uzimati svaka 2 sata po supenu kasiku.Posle popijene 3 doze prekontrolisati kolicinu secera u krvi.
 
 LEK PROTIV SECERA
Uzeti svez kupus,samleti i iscediti 1 litar soka.Takodje uzetii 1 litar cistog jabukovog sirceta i pomesati sa litrom soka od kupusa.Od te mesavine piti 3 puta dnevno po 1 kafenu solju.
       
LEK ZA STITNU ZLEZDU
Glavicu crnog luka iseci kao ruzu,ali tako da ostane dno cello.Posoliti je poprskati sa malo ulja i ispeci na plotni(staviti foliju)Peceno izgnjeciti i uviti u krpu,privezati na gusu(da ne bude vrelo)preko toga jos jedna krpa i sa tim spavati. Postupak ponavljati 7 veceri.Napraviti pauzu od 7 dana(veceri) i ponoviti postupak.

 LEK ZA STITNU ZLEZDU                      
loptice od zalfije progutati svakog jutra po jednu lopticu,leci stitnu zlezdu.

1 komentar:

  1. KAKO sam postao pobjednik nakon toliko mnogo neuspjeha ATTEMPT dobivanje kredita ....

    Osjećam se tako blagoslovljeno i ispunjeno. Nerado sam se prijavio za zajam koji sam čuo za online jer sve izgleda previše dobro da bude istinito, ali bio sam uvjeren i šokiran kad je moj prijatelj na mom mjestu posla dobio zajam od Progresive Loan INC i oboje smo potvrdili i ja sam išao naprijed da primjenjujem, danas sam ponosan vlasnik moje tvrtke i zarađivati ​​novac za moju obitelj i sretnu mamu. Pa ja sam Annie Joe po imenu iz Pauls Valley, Oklahoma. Kao samohrana majka s troje djece bilo je teško dobiti posao koji bi mogao voditi brigu o meni i mojoj djeci, a imala sam toliko novčanica za plaćanje i kako bih to učinila najgore, imala sam loše kreditne pa nisam mogao dobiti zajam od bilo kojeg banka. Imala sam idealan početak poslovanja kao frizera, ali nisam imao kapitala za početak, Probao sam sve vrste banaka, ali nisam uspio dok se moj suradnik nije javio bogoslužnom vjerovniku koji oglašava kako bi mogao dati zajam u 2 % kamatna stopa. Šaljem im poštom putem službene adrese e-pošte (progresiveloan@yahoo.com) i odmah sam dobio odgovor, a moj je kredit odobren, a ja sam bio upućen na web mjesto Banke gdje sam povukao kredit izravno na moj račun. Za rezanje priče kratko sam ponosan na svoju frizersku tvrtku i obećavam svjedočiti svijetu kako se moj život pretvorio .. Ako vam treba bilo kakav zajam, savjetujem vam da kontaktirate Progresive Loan INC i financijski se podignete E-mail: progresiveloan@yahoo.com ILI poziv / tekst +1 (603) 786-7565



    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar :).