WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

utorak, 10. studenoga 2015.

Molitva prije spavanja

Molitva prije spavanja – savršena prilika za prenijeti vjeru našoj djeci

Kao roditelji, mi želimo iskoristiti svaku priliku kako bismo utisnuli pečat vjere na dragocjene duše naše djece. Vrijeme prije spavanja je savršena prilika za to.



Vrijeme prije spavanja može biti puno izazova za obitelji s malom djecom. Barem je tako u našoj obitelji. Jedan od izazova dolazi od dječje percepcije da je za njih vrijeme spavanja neki oblik razdvajanja od radosti i uzbuđenja u ovoj velikoj pustolovini koja se naziva život. Jednom kad djecu natjeramo da odjenu pidžame, operu zubiće i lice, možemo se polako upustiti u naš mali večernji običaj. Ako imamo mirnu i opuštajuću pripremu za spavanje, to našoj djeci pomaže da se suoče u miru s vremenom za spavanje i da sve prođe sa što manje nervoze i nemira.

Vrijeme za spavanje također prisiljava zaposlene i užurbane roditelje da se malo izgrle sa svojim najmanjima. U svojem djelu “Pomoć za katoličke roditelje” vlč. Brett Brannen piše: “Stručnjaci se slažu kako je zadnjih deset minuta prije spavanja vrijeme kada su djeca najotvorenija za formaciju.”

Kao roditelji, mi želimo iskoristiti svaku priliku koju možemo kako bismo utisnuli pečat vjere na dragocjene duše naše djece. Vrijeme prije spavanja je savršena prilika za to.

1. Večernje molitve
Večernje molitve su savršen način za zaokružiti dan. Znam kako mnoge katoličke obitelji mole krunicu odmah nakon večere, tako da djeca (i odrasli!) nisu preumorni da nastave moliti.

Ipak, u našoj obitelji, mi obično molimo krunicu prije spavanja. To je stoga što krunica ima vrlo opuštajuć učinak na našu djecu i pomaže im smiriti se nakon užurbanog dana.

Ostale večernje pobožnosti mogu uključivati ispit savjesti, čin pokajanja, isječak iz časoslova i molitvu anđelu čuvaru.

Kao što sam spomenula u ranijem tekstu, jako je bitno da izaberete večernje molitve koje se dobro uklapaju u vašu obiteljsku dinamiku.

2. Pet blagoslova i doživljaji dana
Prije odlaska na spavanje, pitamo djecu da nam navedu pet blagoslova za koje su oni najviše zahvalni u tom danu.

Volim slušati svoju djecu tijekom tog njihova izlaganja, jer me to podsjeti na toliko mnogo malenih blagoslova koje ja svakodnevno uzimam zdravo za gotovo.

Ovo je također jedinstvena prilika da upitamo svoju djecu je li ih nešto posebno razveselilo ili rastužilo tijekom tog dana.

Kada to napravimo, naša djeca će zapamtiti kako smo ih mi slušali i čuvat će te uspomene jednom kada odrastu i budu imali svoje obitelji.

3. Stolac za anđela čuvara
Ako je djeci teško ostati samima u sobi, roditelji mogu staviti stolac pokraj njihova kreveta i podsjetiti ih kako je s njima u sobi njihov anđeo čuvar koji će ih čuvati cijelu noć.

Mi u našem domu jednostavno stavimo još jedan jastuk na drugi kraj kreveta ili do djetetova uzglavlja i tako ih podsjetimo da je anđeo čuvar odmah tu pored njih, kako ih voli, pazi i čuva u svakom trenutku.

4. Očev blagoslov
Kada se svi ušuškaju u krevetima, moj muž tada dođe u sobu, uzme malo blagoslovljene vode i svakom djetetu načini znak križa na čelu. Dok to čini, on im kaže: “Laku noć, Bog te blagoslovio, volim te.”

To je prilika i za zagrljaj za laku noć i bilo kakvu vrstu razgovora koja im je potrebna s njihovim taticom. Očev blagoslov je službeno i kraj aktivnosti u našem domu.

Kada ih tata blagoslovi, djeca ostanu u krevetu sve dok ne utonu u san.

5. Svete slike
Svete slike u svakoj dječjoj sobi mnogo pomažu tijekom molitve prije spavanja. Kao što kaže vlč. Brannen, djeca su sklona tomu da povezuju svete slike s udobnošću i sigurnošću. Križ se može objesiti iznad svakih vrata.

Neke obitelji možda imaju kip anđela čuvara ili možda Gospin kip koji svijetli noću. Naša obitelj voli koristiti svijeće uz svete slike, ali iz sigurnosnih razloga mi koristimo samo staklene svijeće koja rade na principu baterija.

Tijekom oluja i nevremena, prvo što učinimo je da “upalimo” našu svijeću s Presvetim Srcem Isusovim, kao prekrasni podsjetnik našoj djeci kako je Isus Svjetlo svijeta!

Laku noć, svijete!

Ovi jednostavne ali duboke navike doista su pomogle našoj djeci mirno prijeći iz užurbanog dana u tihi i bezbrižni san. Umjesto da na ovo gledam kao na izazov, naučila sam u ovome vidjeti prekrasnu priliku da našoj djeci prenesem vjeru. Odlazak na spavanje je vrijeme kad oni mogu povezati našu predivnu vjeru s osjećajem udobnosti, opuštenosti, sigurnosti i mira.

2 komentara:

  1. KAKO sam postao pobjednik nakon toliko mnogo neuspjeha ATTEMPT dobivanje kredita ....

    Osjećam se tako blagoslovljeno i ispunjeno. Nerado sam se prijavio za zajam koji sam čuo za online jer sve izgleda previše dobro da bude istinito, ali bio sam uvjeren i šokiran kad je moj prijatelj na mom mjestu posla dobio zajam od Progresive Loan INC i oboje smo potvrdili i ja sam išao naprijed da primjenjujem, danas sam ponosan vlasnik moje tvrtke i zarađivati ​​novac za moju obitelj i sretnu mamu. Pa ja sam Annie Joe po imenu iz Pauls Valley, Oklahoma. Kao samohrana majka s troje djece bilo je teško dobiti posao koji bi mogao voditi brigu o meni i mojoj djeci, a imala sam toliko novčanica za plaćanje i kako bih to učinila najgore, imala sam loše kreditne pa nisam mogao dobiti zajam od bilo kojeg banka. Imala sam idealan početak poslovanja kao frizera, ali nisam imao kapitala za početak, Probao sam sve vrste banaka, ali nisam uspio dok se moj suradnik nije javio bogoslužnom vjerovniku koji oglašava kako bi mogao dati zajam u 2 % kamatna stopa. Šaljem im poštom putem službene adrese e-pošte (progresiveloan@yahoo.com) i odmah sam dobio odgovor, a moj je kredit odobren, a ja sam bio upućen na web mjesto Banke gdje sam povukao kredit izravno na moj račun. Za rezanje priče kratko sam ponosan na svoju frizersku tvrtku i obećavam svjedočiti svijetu kako se moj život pretvorio .. Ako vam treba bilo kakav zajam, savjetujem vam da kontaktirate Progresive Loan INC i financijski se podignete E-mail: progresiveloan@yahoo.com ILI poziv / tekst +1 (603) 786-7565



    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam privatni zajmodavac, nudim zajam od 2%. Ovo je legitimna tvrtka s časti i razlikom, spremni smo vam pomoći u bilo kojem financijskom problemu koji ste, mi nudimo sve vrste zajma, tako da ako ste zainteresirani za ovu ponudu zajma ljubazno nas kontaktirajte na naš e-mail: (christywalton355@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar :).