WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

utorak, 10. studenoga 2015.

Cimet

Pri uporabi cimeta valja paziti da je cejlonski. On sadrži i do deset puta manje kumarina nego kineski (kasija). Kumarin može biti opasan za jetra i bubrege. Stoga, kekse sa cimetom, bično s kineskim, valja umjereno konzumirati, posebno djeca. Mljeveni cejlonski cimet žučkaste je boje i skuplji od kineskog, koji ima crvenkastu boju. Cejlonski se cimet može nabaviti u DM-u.
UBOJIT PRIRODNI ANTIBIOTIK: Zaustavlja bakterije, jača imunitet i prepun je antioksidansa

Možete ga dodati u kavu, voćne sokove, med, kolače, žitarice ili neki drugi oblik svakodnevne uporabe. Koristite li ga svakodnevno, ojačat ćete imunitet i zaštititi se, osobito u sezoni prehlada i gripe.

Cimet se smatrao posebnom biljkom još od davnina. Opisan je već u rukopisu na sanskrtu 2800 godina prije Krista. U medicinske se svrhe koristi odavno, a može ga se nazvati ubojitim prirodnim antibiotikom. Pravi, čisti cejlonski cimet (sa Šri Lanke) zaustavlja čak i Escherichiju coli. Također, krcat je antioksidansima koji jačaju imunološki sustav.

Za cimet su znali i stari Kinezi, Egipćani i Feničani, a u Europi su ga prvi otkrili Portugalci koji su ga nazivali “cejlon”. Uzimali su ga kao lijek protiv umora i za jačanje energije. Cijena mu je tada bila gotovo poput zlata, a pri kraju 19. stoljeća cimet se proširio po cijelom svijetu.

Iako postoje stotine vrsta biljke cimeta, najčešće se koriste cejlonski (“pravi” cimet) i cimet kasija, poznat kao kina-cimet koji potiče iz Burme. U Europi se mogu pronaći obje vrste, s tim da je cejlonski skuplji.

Uzimanjem samo pola žličice cimeta dnevno dijabetičari mogu u znatnoj mjeri smanjiti nivo šećera u krvi jer njegovi sastojci katehin i epikatehin aktiviraju inzulin pa djeluju s njim. Znanstvenici su eksperimentalno dokazali da cimet snižava i razinu masti i lošeg kolesterola, ima fungicidno djelovanje, odnosno uništava gljivice i sprječava njihov rast.

U cimetu ima i salicilata koji snižavaju temperaturu i djeluju protuupalno i antibakterijski.  Osim toga, cimet je bogat izvor mangana, željeza, kalcija, bakra i cinka, a sadrži i vitamin C, K, pirodoksin (B6) i riboflavin (B2).
Možete ga dodati u kavu, voćne sokove, med, kolače, žitarice ili neki drugi oblik svakodnevne uporabe. Koristite li ga svakodnevno, ojačat ćete imunitet i zaštititi se, osobito u sezoni prehlada i gripe.

1 komentar:

  1. KAKO sam postao pobjednik nakon toliko mnogo neuspjeha ATTEMPT dobivanje kredita ....

    Osjećam se tako blagoslovljeno i ispunjeno. Nerado sam se prijavio za zajam koji sam čuo za online jer sve izgleda previše dobro da bude istinito, ali bio sam uvjeren i šokiran kad je moj prijatelj na mom mjestu posla dobio zajam od Progresive Loan INC i oboje smo potvrdili i ja sam išao naprijed da primjenjujem, danas sam ponosan vlasnik moje tvrtke i zarađivati ​​novac za moju obitelj i sretnu mamu. Pa ja sam Annie Joe po imenu iz Pauls Valley, Oklahoma. Kao samohrana majka s troje djece bilo je teško dobiti posao koji bi mogao voditi brigu o meni i mojoj djeci, a imala sam toliko novčanica za plaćanje i kako bih to učinila najgore, imala sam loše kreditne pa nisam mogao dobiti zajam od bilo kojeg banka. Imala sam idealan početak poslovanja kao frizera, ali nisam imao kapitala za početak, Probao sam sve vrste banaka, ali nisam uspio dok se moj suradnik nije javio bogoslužnom vjerovniku koji oglašava kako bi mogao dati zajam u 2 % kamatna stopa. Šaljem im poštom putem službene adrese e-pošte (progresiveloan@yahoo.com) i odmah sam dobio odgovor, a moj je kredit odobren, a ja sam bio upućen na web mjesto Banke gdje sam povukao kredit izravno na moj račun. Za rezanje priče kratko sam ponosan na svoju frizersku tvrtku i obećavam svjedočiti svijetu kako se moj život pretvorio .. Ako vam treba bilo kakav zajam, savjetujem vam da kontaktirate Progresive Loan INC i financijski se podignete E-mail: progresiveloan@yahoo.com ILI poziv / tekst +1 (603) 786-7565



    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar :).