WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

ponedjeljak, 5. prosinca 2011.

DIJETA: JAVOROV SIRUP I LIMUN


Priprema napitka



Za jednu čašu limunade potrebno Vam je:

• 2 jušne žlice soka limuna

• 2 jušne žlice javorovog sirupa

• na vrh noža kajenske paprike

• 250 ml vode



Promiješajte sve sastojke i odmah popijte limunadu. Možete koristiti hladnu ili toplu vodu - po Vašoj želji. Uvijek koristite svježi limun, a ne koncentrat limuna iz trgovine.
Dnevno popijte 6-10 čaša limunade. Uzimajte napitak kada ste gladni, kao obrok.

 Limunada u sebi sadrži sve potrebne hranljive sastojke, a ljuta paprika se uzima zbog energije koju daje organizmu.

 U međuvremenu, možete piti i biljne čajeve koliko vam je potrebno, nezaslađene ili zaslađene javorovim sirupom.

 Svaku večer uzmite laksativ, a ujutro popijte litru slane vode (na 1 L vode žlica morske soli). To će Vam pomoći da ispraznite crijeva.

 Gladovanje može trajati od 5 do 14 dana. Najkraće trajanje limun dijete je 5 dana, jer organizam počinje izbacivati toksine tek nakon tri dana gladovanja.

 Efekti su nevjerojatni, ova detox dijeta zaista vrijedi truda! Kada jednom isprobate ovu dijetu i osjetite njezin pozitivan efekt, postat će dio Vašeg života.

 Medicina smatra da mnoge bolesti dolaze zbog zadržavanja toksina u organizmu, a ovo je provjeren način da se očistite od njih.




Nakon gladovanja

 Nakon gladovanja je bitno da postepeno uvodite namirnice u Vaš jelovnik. Vašem tijelu je potrebno nekoliko dana da se ponovno navikne na krutu hranu. Obavezno se pridržavajte sljedećeg postupka:



1 dan
- prestanite sa uzimanjem limunade
- popijte 5-8 čaša soka od povrća



2 dan
- popijte 3-4 čaše soka od povrća
- pojedite 1-2 tanjura juhe od povrća (izbjegavajte krumpir i mrkvu)



3 dan
- nastavite sa sokovima i juhama od povrća
- pojedite nekoliko voćaka
- pojedite prethodno namočeno orašasto voće ili sjemenke
- možete pojesti dinstano povrće i smeđu rižu



4 dan
- možete početi jesti svu ostalu hranu


Tokom čišćenja preporučujemo šetnje i lagane vježbe jer fizička aktivnost potpomaže eliminaciji toksina iz organizma.


Dobrobiti limun dijete



• čisti organizam od toksina



• poboljšava rad probave i crijeva



• povećava energiju i vitalnost



• poboljšava cirkulaciju



• poboljšava izgled kože, kose i noktiju



• pomaže izgubiti višak kilograma


Napomena
Tokom gladovanja možete osjetiti vrtoglavicu, laganu glavobolju, promjenu raspoloženja i tlaka, što je normalna pojava tokom čišćenja. Dijeta se ne preporučuje trudnicama, dojiljama i djeci.

Broj komentara: 8:

  1. odlična dijeta Javorovim sirupom,,ja sam probala već o davno ,,i od tada je uvijek koristim dva puta godišnje.Nemam prekonjernu težinu ,,ali iza nove godine i prije ljeta stvarno dobro dođe,,skineš koji kilogram ,,puno se bolje osjećam,,poletnije ,,i kao da imam više energije,,,ma jednostavno super ,,stvarno očisti organizam od svih toksina i nepotrebnih tvari,,:)

    OdgovoriIzbriši
  2. a gdje se može doći do javorovog sirupa???

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakva je to kajenska paprika i gdje ju kupiti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kajenska paprika je začinsko bilje i može se kupiti u skoro svakoj trgovini

      Izbriši
  4. Na Tv su rekli da se od ovog mršavi al se kile vrate.Tako glumice pripremaju tijelo tj.kilažu za određeni film.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi sigurna jer ja sam mislila probati? Sve sam gledala što bih mogla i ovo mi se čini nekako lagano. Molim te odgovori da se ne mučim bez veze.

      Izbriši
  5. Probat cu je od danas!Pretjerala sam s jakom i masnom hranom i naravno kolacima!osjecam se jako tesko i otrovano mislim da mi ovo ciscenje bas treba!poz iz Pule!

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdrav svima vama pozdrav. Zovem se Marie Alice, želim iskoristiti ovu sjajnu zlatnu priliku da dam opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam nedavno primio zajam od 60000 eura. Prije sam nešto tražio zajam i oni su me kasnije prevarili. Pokušao sam ponovno i upoznao sam ženu poput mene koja mi je bila spremna i voljna pomoći da dobijem kredit uz kamatnu stopu od 2%. Rečeno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlučio kontaktirati s njom i dala mi je priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam svoj dobar kredit dobio dobro zdravlje i s manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar :).