WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

petak, 21. listopada 2011.

U Ljubljani

U Ljubljani na terasi jednog hotela,

Hrvat doručkuje šnitu kruha s marmeladom.

Dolazi do njega Janez i žvače žvakaću.

Pita njega Janez:

- Ali pa vi pojeste celo šnito kruha?

Hrvat mu odgovori:

- Da.

Veli Janez:

- Mi pa ne. Mi pojemo samo sredino in trdo koro bacimo v reciklažo.

Potem pa od tega napravimo dvopek in ga prodamo Hrvatima.

Nastavi Janez žvakati žvakaću i opet pita Hrvata:

- Ali pa vi pojeste celo marmelado?

Hrvat odgovori:

- Da.

Janez mu veli:

- Mi pa ne. Mi pojemo samo tisto v marmeladi kaj je mehko,

a kosčice in koro bacimo v reciklažo. Potem pa to recikliramo in prodamo Hrvatom.

Janez nastavi žvakati žvakaću, a Hrvat njega pita:

- Da li se vi Slovenci seksate?

- Se vedno da da. (I nastavi žvakati)

- I šta radite s upotrebljenim prezervativima?

- Je kaj ...? Jih pa bacimo.

- E vidiš, mi ih recikliramo, pa od njih napravimo žvakaće gume

i prodamo ih Slovencima.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala za komentar :).