WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

petak, 7. listopada 2011.

NAPREDNI ENGLESKO-SRPSKI REČNIK

*A little bit tomorrow*
Malo sutra
*Bean yourself.*
Opasulji se.
*Boys from the end*
Momci iz kraja
*Cabbaged book*
Raskupusana knjiga
*Calculate on me.*
Računaj na mene.
*Can you translate me to the second page of the street?*
Možete li me prevesti na drugu stranu ulice?
*Catch the fog!*
Hvataj maglu!
*Don't lay devil!*
Ne lezi vraže!
*Don't salt my brain!*
Nemoj mi soliti pamet!
*Don't strangle!*
Ne davi!
*Don't work me!*
Nemoj da me radiš!
*Eat the job.*
Izeš pos'o!
*For whose grandmother's health?*
Za čije babe zdravlje?
*From the little legs*
Od malih nogu
*Gee, upside-down!*
Iju, naopako!
*Go from me, come to me.*
Idi mi, dodji mi.
*Go into three beautiful ones!*
Idi u tri lepe!
*Go run!*
Idi begaj!
*Government & Fairy Tale*
Vlada i Bajka
*He beat him on a dead name.*
Prebio ga je na mrtvo ime.
*He is a big animal.*
On je velika zverka.
*He is drunk as a mother.*
Pijan je ko majka.
*He is smileing into my moustache.*
Smeje mi se u brk.
*He knows knowledge.*
Zna znanje.
*He performs mad worms,*
Izvodi besne gliste.
*He sleeps all in sixteen.*
Spava sve u šesnaest.
*He took a paining.*
Uzeo je bolovanje.
*He was put on the wall paper.*
Stavili su ga na tapet.
*Hey, wire, wire, wire, my raincoat is shaking!*
Hop, žica, žica, žica, drma mi se kabanica!

*How yes no.*
Kako da ne.
*I appreciate your meatballs!*
Alal ti ćufte!
*I appreciate your religion!*
Alal ti vera!
*I axed myself very much.*
Mnogo sam se sekirao.
*I'll decorate you for Willow day!*
Udesiću te za Vrbicu!
*I'll fuck your golden sun!*
Jbaću ti sunce žarko!
*In the eyes of the New Year*
Uoči Nove godine
*It was George the taylor *
Šio mi ga Đura.
*Liquid questions*
Tekuća pitanja
*Mary fucked the bumble-bee.*
Jebla Mara bumbaru.
*Meat Community*
Mesna zajednica
*Military face*
Vojno lice
*New Shopping*
Novi Pazar
*On the face of the place*
Na licu mesta
*Saturday** City*
Subotica
*She is in the second stage.*
Ona je u drugom stanju.
*Shit through dense limbs*
Sranje kroz gusto granje
*Thank you for the question.*
Hvala na pitanju.
*The window must fall tonight!*
Prozor noćas mora da padne!
*Two bad - Milosh dead.*
Dva loša ubiše Miloša.
*Two eggs on the eye*
Dva jaja na oko
*Where are you, sick?*
Đe si, bolan?
*Who cuts your hair?*
Ko te šiša!
*Who is your devil?*
Koji ti je đavo?
*Who plums you?*
Ko te šljivi!
*Who sandpapers his ears?*
Ko mu šmirgla uši?
*Why don't you carry yourself ?*
More, nosi se!
*Windfucker*
Jebivetar
*You'll see your god!*
Videćeš ti svoga boga!
*PRILOG: IZ ENGLESKO-MAKEDONSKOG REČNIKA*
*Teach me mother, fuck me!*
Uči me, majko, karaj me!

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala za komentar :).