WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

nedjelja, 2. lipnja 2013.

Od: Mr. Douglas Jefferson

Od: Mr. Douglas Jefferson
Moj privatni broj: +447035900504

Do primite moje iskrene isprike ako moj mail ne ispunjavaju svoje osobne etike.

Ja ću se predstaviti kao gospodin Jefferson Douglas, ja sam građanin Virgin Otoci Britanski nastanjen u Londonu, direktor u upravljanju računima odjeljku, financijski nadzor mreže ovdje u Velikoj Britaniji

To je detalj o tome što ja želim da mi pomogne u tome, jedna od naših računi kod drži ravnotežu £ 20,500,000.00 (dvadeset milijuna Five Sto tisuća funti) je uspavan i nije djelovao za posljednjih dvanaest (12) godina.

Od mojih istraživanja i krizme, vlasnik ove računa, stranac po imenu (Mr. Ost Bob) umro je u 31 siječnja 2000.


I od tada nitko nije učinio ništa što se tiče ovog tvrdeći Novac jer on nema članova obitelji koji su svjesni postojanja ne računa ni sredstva.

To će biti isplaćen ili dijeli u ovim postocima, 60% za mene i 40% za vas.
Svi potrebni pravni dokumenti koji se mogu koristiti za kopiju ove tvrdnje mi smo da će biti osiguran.

Molim vas, dati mi sljedeće, kao što smo sedam dana da ga se odvijala putem.
Ovo je vrlo vrlo hitno molim.

1. Puno ime.
2. Vaš izravni broj mobitela.
3. Vaša adresa za kontakt.
4. Vaš Age.
5. Vaša Zanimanje.
6. Vaš faks broj.

Pozdrav,
Mr. Jefferson Douglas
Moj privatni broj: +447035900504

--

This message has been scanned for viruses and dangerous content by MailScanner, and is believed to be clean.

1 komentar:

  1. ovo sam i ja dobila neki dan...nevjerovatno je kako neki ljudi zapravo i nasjednu na ovakve gluposti.
    Poznajem jednog koji je odgovorio na slično pismo,dakle trebao je dati svoj račun za tzv.transakciju novca kako bi se xy račun aktivirao i sl.gluposti.Ali...uvijek ima neki "ali",da bi dobio 30% neke cifre koju zapravo ne znamo ni izgovoriti u kunskom iznosu,potrebno je da na neki sejšelski račun uplati svotu od 10-tak tisuća kuna....ma dajte ljudi...nema novca bez motike :))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar :).