WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

petak, 23. rujna 2011.

Svijest

Svijest

Primijetio sam da je svijest građana o cijepljenju porasla.

Sinoć sam vidio jednog u ulazu, sam se cijepi.



Psihološka pomoć

Neki dan sam se osjećao potišteno, pa sam nazvao telefonom psihološku pomoć. Sve lokalne linije su bile zauzete, pa su me spojili u svoju afganistansku podružnicu.Rekao sam im da sam depresivan i da pomišljam na samoubojstvo.

Oni su se oduševili i pitali su me znam li voziti kamion!!!



Susjedi

Jedna vrlo lijepa žena kucne susjedu na vrata i kaže mu:

"Tako imam želju da se provedem, da se napijem, da vodim ljubav cijelu noć . . . Jeste li zauzeti večeras?"

"Ne!" odgovara susjed sav sretan.

"Znači možete pripaziti mog psa?"



Na autobusnoj stanici

Na autobusnoj stanici pita jedna plavuša prijateljicu koju dugo nije vidjela:

"Jesi li se ti udala?"

"Nisam."

"Pa, šta čekaš?"

"Autobus!"



U miru

"Gospođo, sjednite ovdje, molim vas, otvorite jako usta i isplazite jezik."

"Gospon doktor, ali ja sam vam potpuno zdrava.  Samo sam došla po

otpusno pismo."

"Znam gospođo.  Htio bih ga u miru napisati."



Vrijeme

Ujutro u krevetu:

pogledaš na sat:          7:30h

pogledaš za 5 minuta:  8:45h

Na poslu:

pogledaš na sat:            14:40h

pogledaš za 20 minuta:  14:41h

U seksu:

pogledaš na sat:            22:30h

pogledaš za 60 minuta:  22:38h



Duško Lokin

Dolazi Duško Lokin kod frizera i počne objašnjavati kakvu bi frizuru htio:

"Skratite malo sprijeda, obavezno obojite sijede, a odozada malo sa

škarama. Ja ću doći za pola sata."

1 komentar:

  1. SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI U 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM DOBILA ZAJAM OD 200,000.00 EURA OVE 2024. GODINE. DAVIDSON ALBERT E-POŠTOM: {davidsonalbertloan@gmail.com}

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar :).