WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

srijeda, 21. rujna 2011.

vicevi

Legnu navečer muž i žena u krevet.
Muž počne češat ženinu nogu i upita:
- Draga hoćemo li malo... ?
- Ajme ljubavi oprosti, ali sutra iman zakazano kod ginekologa, pa bi
trebala ostat svježa i mirišljava.
Muž se, vidno razočaran, okrene na drugu stranu i zašuti.
Nije prošlo dugo, a on se ponovo okrene prema njoj i upita:
- A imaš li što zakazano kod zubara?


Budi se Crnogorac posle operacije u kojoj je primio krv od Bosanca, te kaže:
- "Alaha mi, ostao sam živ!"


- Prodajem ovce sa staklenom vunom!


- Šta je diplomata?
- Čovjek koji će ti reći da ideš u pi*du materinu
i to na takav način
što ćeš poželjeti da putovanje odmah počne!


Pita nastavnica malog cigu:
- "Gdje si nabavio taj sat?"
- "Na popust nastavnice."
- "Kakav popust?"
- "Popustila pažnja trgovcu."


Pita učiteljica Pericu:
- "Koja je razlika između muškarca i žene?"
Perica će na to:
- "Pa vidite učiteljice, koji broj cipela nosite Vi?"
- "38."
- "A vaš muž?"
- "42."
- "Eto vidite, razlika je između nogu."


- "Šta pjeva ciganče dok se kupa?"
- "Ne Pomaže voda majko!"


Vozi lik BMW-a i zabije se u kontejner, iznerviran izlazi iz auta da vidi štetu,
a u istom trenutku izlazi i ciga iz kontejnera i kaže:
- "Brate, hoćeš da se dogovorimo ili da zovem muriju?!"


Razgovaraju dve plavuše:
- "Vidiš ti, svake godine se sve manje beba rađa."
- "Da, zato nam opada mentalitet!"


Što mlada prvo pomisli kad završi potpisivanje kod matičara?
Hvala bogu nema više pušenja!


Porađala se Ciganka, i zovne Cigo doktora u njihovu baraku.
A baraka k'o baraka, nema ni struje ni vode.
Doktor zamoli Cigu da mu drži lampu dok mu porađa ženu, kako bi vidio što radi.
Cigo drži lampu, a doktor obavlja posao.
Poslije nekog vremena rodi se jedno dijete, pa drugo, pa treće.
U tom trenutku, Cigo uplašeno povika:
'Doktore, a da ugasim ja tu lampu, vidiš da se skupljaju na svijetlo k'o komarci!'


Razgovaraju dva oženjena prijatelja:
Kupio sam svojoj ženi, raspikući, knjigu 'Umjetnost štednje'
- I kakvi su rezultati?
- Više ne pijem i ne pušim!-


Gostuje Mujo na TV-u:
- Dakle, Mujo, vi ste pjesnik?
- Da, ja sam pjesnik!
- Amater? - pita voditelj.
- A mater nije, ona je domaćica, oko vrta i tako to...


Dragi kad se vjenčamo imat ćemo troje djece, jednu kćer i dva sina.
Super, a kako znaš, si već trudna?
Ne, kod moje mame su!


Sretnu se dva psihića.
Kaže prvi: 'Bok. kako sam?'
Na to drugi odgovara: 'Dobro, a ja?'


Mladi bračni par ne priča već tri dana.
Četvrti dan žena nađe na stolu papir na kojem piše:
- Probudi me sutra u sedam sati, tvoj muž.
Probudi se muž sutra u pola deset i vidi papir na kojem piše:
- Probudi se sedam je sati, tvoja žena.


Zatekao Perica mamu kako oralno zadovoljava tatu u spavaćoj sobi, pa vikne:
- Pa vi niste normalni! A mene ste vodili kod psihologa jer sam sisao palac!


Dolazi Mujo doma i zatekne Fatu golu u krevetu.
Mujo: Zašto si gola?
Fata: Nemam što obući.
Mujo otvori ormar i počne brojati robu:
Jedna majica, dvije, tri, četiri, bok Haso, šest, sedam...


Peričin tata se vraća kući s posla, a sin ga dočeka pred vratima:
'Tata, tata, danas je mamu posjetio ekolog!
Već na vratima je pitao je li zrak čist.'

Kaže plavuša svojoj prijateljici plavuši:
'Zamisli, jučer kad je nestalo struje, ostala sam sama u liftu sat vremena!'
'Nije to ništa. Ja sam ostala tri sata na pokretnim stepenicama!'


U čemu je razlika između svemira i plavuše?
U svemiru možda ima inteligencije!


Kaže muž ženi:
'Usporedio sam troškove naše svadbe i vrijednost tvog miraza!'
'I?'
'Ispada da sam se oženio s tobom iz ljubavi!'


Pita Perica mamu: 'Mama, jel' ti je tata kupio tu haljinu?'
'Nije, sine. Da sam ja čekala tvog tatu, ni tebe ne bih imala.'


Sjede Mujo i Fata predvečer i gledaju TV.
Odjednom, iz čista mira, skoči Fata i zvekne Muji šamar.
- Bona, koji ti je!? Š'o s' me sad zveknula?
- To ti je zato što si me cijelog života loše jebav'o!
Sjede oni tako dalje, gledaju TV, pa kroz pola sata skoči Mujo i
ošamari Fatu.
- A što s' ti sad mene lupio?
  • E, to ti je zato što znaš razliku!

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala za komentar :).