WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

ponedjeljak, 1. kolovoza 2011.

Vicevi


 Došao Crnogorac na tržnicu i pita prodavačicu:
      - Pošto paprika?
      - Dva eura, kaže prodavač.
      A on će: - Da nijesu možda punjene???

 Dobio Crnogorac kcer, tri dana i tri noci se ne trijezni.
 Nikako dase pomiri sa činjenicom da nije dobio sina, a komšija ga tješi :
      Nemoj da si na kraj srca... Uostalom, možda dijete i nije tvoje!


      Gleda zet taštu i kaže joj:
      Pa ti bi bila idealan model za nekog kineskog slikara.
      Kako to?
      Oni vole da slikaju zmajeve i aždaje.



      Pada Pirocanac sa krova i vice :
      Zeno, ne pravi rucak! rucacu u bolnicu !



      Veli klinac: Deko, deko daj neku devizu !
      Deka: Uciti, uciti i samo uciti!


      Svađaju se Lala i Sosa. Ti bi, kanda, vol'o da sam se ja udala
za nekog drugog, aaaa?
      Ta, soso, ja nikome ne želim zlo.


      Pita ginekolog plavušu:- Koliko ste izgubili tokom menstrualnog
      ciklusa?

      - Auuu, doktore, mnooogo! Između 800 i 1.000 evra!




      Kaže grofica svom mužu:
      - Dragi, otpusti ovog vozača, danas me je zamalo ubio!
      - Nemoj tako draga, dajmo čoveku još jednu šansu.



 Mujo (hodzi):  Meni je, evo, 100 godina - i neki dan mi se rodio sin, jelde

                      da je to cudo al da je moguce.

Hodza:     Jasta, i meni se nesto slicno desilo. Ja u sumu, kad predame medjed.
               Sta cu, kontam, ni puske ni kamena. Ma, reko, sta zna medjed sta je puska i
               ja uperim u njega prst i kazem: puc, puc, a medo padne nauznak. Ja se
               primaknem, a on na izdisaju, i krv mu curi iz rane na prsima.

Mujo:    Pa mora bit da je jos neko puco.

Hodza:   Pa to ti kazem!

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala za komentar :).