WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

ponedjeljak, 1. kolovoza 2011.

Evo malo šala i smijeha za veseliji dan!

Zauzeli teroristi avion pun žena za 8.mart. Kaže glavni:
- Sada predajte sav nakit što imate.
Jedna baba će
-:zar i ja?
- Ne seri baba, rekao sam - sve!
Glavni:
- sada sve skinite gaćice.
Baba će:
- zar i ja?
- Ne seri baba, rekao sam sve.!
- Sada ćemo vas sve pokarati.
Jedna žena kaže:
-Zar i babu?
A baba:
- Ne seri mala, rekao je sve!


Kako se zove kada je žena paralizirana od struka naniže?
-  Brak.


Koja je razlika izmedu supruge i ljubavnice?
- 10 kg
Koja je razlika izmedu muža i ljubavnika?
- 10 cm


Uleti Mujo Fati u krevet u sitne sate, i mazno će:
- Nemam gaće.
A Fata odgovara:
- Pusti me da spavam, sutra ću ti oprati jedne.


Zašto niko ne sme da pipne malog cigu iz III/1?
Zato što mu tata ide u VIII/3.


Sjede otac i retardirani sin te gledaju TV.
Kaže otac: 'Dodaj mi daljinski.'
Sin: 'Ufmi fi ga fam.'
Otac nakon nekog vremena: 'Dodaj mi pepeljaru.'
Sin: 'Ufmi fi ju fam.'
I tako još par puta, kad otac poludi i kaže: 'Pa, pizda ti materina, ja sam ti otac, ja sam te napravio!'
A veli mali: 'E jefi majftor!'


Mujo rješava križaljku :
Vrsta metala (4 slova):              PLEH
Dio pribora za jelo (3 slova):      ZUB
Zensko dijete (3 slova):              ONA
Najmanji troznamenkasti broj (3 slova):000
Mjera za tezinu (4 slova):          UTEG
Inicijali pjesnika Jesenjina (2 slova): PJ
Morski greben (2 slova):              MG
Sestrin muz (5 slova):                SAFET
Zlato (2 slova): ZL
Biblijska lijenost (3 slova): POP
Mjera za dragocjenost (5 slova): NOVAC
Dragi kamen (4 slova): MILI
Zajednica zene i muskarca (4 slova): STAN
Kokosji proizvod (4 slova): JUHA
Neizlijeciva bolest (3 slova): KAP
Najzdravije pice (4 slova): PIVO
Telefonski poziv (3 slova): ZVR
Grad u Italiji (3 slova): TRS
Vrsta zivotinje s kucicom (3 slova): PAS
Nije gladan (3 slova): JEO
Vidi sliku (5 slova): JESAM
Svecano odjelo (4 slova): CRNO

1 komentar:

  1. Pozdrav svima, drago mi je što mogu da prenesem svoje svedočanstvo o jakom čarobnjaku koji se zove Dr Isikolo. Ja sam Tereza Pavao i živim u Srbiji, moj muž i ja smo se malo svađali zbog toga što je želio da se razvede od mene i toliko sam se bojao da ga izgubim, jer ga jako volim, pa tražim pomoć i vidim puno svedočenja ljudi o tome kako im dr. Isikolo pomaže i izašao sa pozitivnim rezultatima kao što su razvodi, rak, lutrija, plodnost i drugi. Tako sam mu poslao e-mail i rekao mu moj problem i on mi je rekao šta da radim i ja sam to učinio kako je rekao, 48 sati kasnije rekao mi je da je završio s čarolijom i moj muž se više neće razvesti od mene i kad se moj muž vrati sa posla mi je rekao da se više neće razvesti od mene, rekao je da ne zna šta ga je spopalo da mu je žao što sam bio tako sretan i zahvaljujem se dr Isikolo za njegovu pomoć Ako vam treba dr Isikolo, pošaljite ga na adresu: isikolosolutionhome@gmail.com Možete ga i Whatsapp na +2348133261196

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar :).