WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

nedjelja, 1. srpnja 2012.

Mujo skine gaće

Telefon zvoni u ponoc.
Muz - Ako je za mene , Kazi da nisam kuci
Zena odgovara na poziv - On je jos u kuci
Muz - Ma sta ti je ?
Zena - Ma za MENE je !

********************************************
 
Mujo bio nesto tuzan, pa ga Suljo pita sta mu je.
-"Ma nista, nezgodno mi!",
"Ma nema veze reci odrasli smo!"
-"Pravo da ti kazem sve djevojke mi kazu da mi je malen!"
-"Pa dobro daj da vidim pa cu ti reci istinu!"
Mujo skine gace i pokaza Sulji. Gleda Suljo, gleda dole pa u Muju i tako
nekoliko puta i na kraju progovori:
-"Ma boli te kurcic sta one govore!

*******************************************

Otisao Mujo u Njemacku, i nakon par mjeseci vratio se u Bosnu pun para.
Pita ga otac:
- " Jel' bolan sine, odakle ti tol'ke pare?"
Mujo ce na to:
- " Vidis, babo, ja sam ti se dobro snas'o tamo, zaposlio sam kurve sirom
Evrope. One rade za mene, a ja samo zgrcem lovu."
A otac ga gleda, onako razocarano, pa ce:
-"Eeee, moj sine, ti zaposli pola Evrope a mati i sestra ti na birou.."

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala za komentar :).