WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

petak, 16. ožujka 2012.

Sjajni vicevi



Kad prelazite cestu,
uvijek gledajte automobile a ne na semafor!
Semafori rijetko kad udare čovjeka.





Plivaju Mujo i Suljo Tihim oceanom,
kad odjednom Suljo počinje vikati:
- Upomoć, Mujo, upomoć, udaviću se !
Na to će Mujo:
- Pssssst, šta se dereš, ovo je Tihi ocean...





Kaže Mujo Sulji:
- Suljo, ti si pravi magarac, samo ti još trebaju rogovi !
- Pa odakle, bolan, magarcu rogovi, magarac nema rogove !
- E, onda ti ništa ne fali...





Kaže Mujo Fati:
Haj'mo jednom na nudističku plažu da se opustimo...
- Ma jok...
- Pa što nećeš, biće nam super...
- Ma neću,
pa da posle svi pričaju da sam se udala zbog para !







Što je vrhunac bankrota??
Kada uđeš u kineski dućan i kažeš:
- "Ništa, samo gledam!"





Vrhunac pijanstva:
uđeš u taxi...
Taxista te pita: "Gdje ćemo"
a ti odgovaraš "Šta te briga!!!???"





Na kiosku.
Dobar dan!
Dugi Walter molim!
Prodavačica: Imate li 18 ?
Dečko:
Imate li vi ravnalo da izmjerimo ??





Studije su pokazale da 90% žena voli muškarce u roza majicama.
Ironično je to da 90% muškaraca u roza majicama ne voli žene!



Leže dva luđaka na trbuhu i pjevaju.
Odjednom se jedan od njih okrene i nastavi pjevati.
E, zašto si se okrenuo?
Pa, druga strana ploče!





Kako Zagorci vele kad nešto rade?
- Delam.
A Splićani?
- Dilam.



Susjed mi je zvonio u 02:30 na vrata....
pa mislim stvarno, da mi u pola tri po noći ide zvoniti na vrata!! Srećom da sam bio budan jer sam sviral bubnjeve.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala za komentar :).