WHY? JUNK published


Svakoga dana sa svog kompjutera svi brišemo gomilu stvari, od e-maila do slika, nuspjelih radova, starih skenova... gomilu materijala koji nestaje u smeću. Dali zbog nostalgije ili zbog nekog drugog razloga - učinilo mi se zanimljivim da svoje smeće bacim na net-u.
Pozivam i Vas da objavite vaše smeće u komentarima. Other Peoples Garbage - Kažu ljudi smeće jednog je drugom ( nešto drugo ) - ne sjećam se više što :)

četvrtak, 7. srpnja 2011.

Odličan :))))

Stari arapin živi već više od 40 godina u Chicagu.

Rado bi zasadio krompir u svom vrtu, no star je već i nema više snage za
takav posao.
Ima sina koji studira u Parizu tako da mu je poslao
e-mail.
"Dragi Ahmede, jako sam žalostan što ne mogu zasaditi krompir u mom
vrtu. Siguran sam, da si ovdje, sigurno bi mi pomogao.
Puno te voli tvoj tata"

Ubrzo je starac dobio e-mail slijedećeg sadržaja:
"Dragi tata, ni u kom slučaju ne kopaj po vrtu.
Tamo sam, naime, "ono" sakrio.
Puno te voli, tvoj Ahmed"

Nije prošlo niti 10 sekundi, sjatila se američka vojska, marinci, FBI i
CIA u kuću starog arapina.
Prekopali su cijeli vrt, svaki milimetar, no nisu ništa našli.


Istog dana, dobije starac još jedan mail od
sina:
"Dragi tata, sigurno je tvoj vrt već temeljito prekopan, tako da sada
možeš zasaditi krompir.
Nažalost, više od toga nisam odavde mogao učiniti.
Voli te tvoj Ahmed."

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala za komentar :).